kedd, január 19, 2016

"You can't buy happiness but you can buy books and that's kind of the same thing"

Egyre gyakrabban gondolom, hogy nem vagyok megfelelően nőies: én könyveket és nem cipőket meg ruhákat impulzus vásárolok. 
Ha jobban belegondolok, a ruhák meg a cipők kicsit sem érdekelnek, viszont könyvből ijesztően sokat felhalmoztam az utóbbi időben, lassan hoarder szintre jutok, aggasztó, már csak azért is, mert mostanában el sem merem mondani Marcinak, ha újabb könyveket vettem - ez az addikció jele, nem?

7 megjegyzés:

  1. hát sajnos a kindle az valahol a lakás mélyén porosodik:( úgy látszik, régimódi vagyok...

    VálaszTörlés
  2. 2 éve vettük és nem használtuk. Aztán elköltöztünk Máltára és egyszerűbbnek tűnt e-könyvet venni, mint Moról megvárni, míg valaki idehozza a papírformátumot, ami aztán helyet foglal majd költözéskor. Leginkább az az érzés hiányzik, hogy nem tudom mennyi van vissza a könyvből, csakha megnézem az oldalszámokat. Mert nem lesz több lap az egyik oldalon és nem fogy a másikon.

    VálaszTörlés
  3. Őőő, majd egyszer én is rászokom (én Amerikába is egy rakat pénzért hurcoltattam a Librivel a könyveket, rémes)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Molly Bloom, elso hozzaszolasnal Isten latja lelkem nem fikazni akarlak, s tudom biztos csak nem figyeltel oda, de javitsd mar ki legyszi The world is my oyster cimet. Lehet en nem ertem/ismerem a viccet, meg en vagyok anal stb, de baromira idegesit minden alkalommal amikor ranezek. Koszi.
    PS: nyugodtan torolj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eva Miles, nem javítom ki, ugyanis ez egy Shakespeare idézet - régen volt és akkor még így:

      The Merry Wives of Windsor

      Act II. Scene II.

      A Room in the Garter Inn.

      Enter FALSTAFF and PISTOL.
      Fal. I will not lend thee a penny.
      Pist. Why, then the world’s mine oyster,
      Which I with sword will open. 5
      I will retort the sum in equipage.

      Törlés
    2. PS.: minek nézel rá annyit?:)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.