péntek, november 23, 2007

change your taste in men

(Most látom csak, milyen kibaszott szomorú voltam egy éve szeptemberben)

Az úgy volt, hogy ma leült mellém a világ egyik legszexisebb pasija.
Egész pontosan persze nem mellém, hanem a főnököm mellé ült, mégpedig azért, mert ő a majdnem főnököm, aki csak azért nem a főnököm, mert az én tímem kivált az ő tímjéből, így aztán mi már nem vagyunk egy tím.
A pasi annyira vadító és olyan szép keze van, hogy azon gondolkoztam, hogy ráugrom és lerágom az összes ujját - elég hatásos udvarlás lenne, nem? -; persze azonnal kikérdeztem róla mindenkit, kiderült, hogy egy bolond rohadék, aki tönkreteszi a nőket, tudjátok, ez a végzetes típus.
Mindegy, új sex object született, bár bosszantó, hogy az én kémiám csak a szörnyekre fogékony.
(Úristen, ha látnátok az orrát! Szerelmes vagyok.)

Zaklatott lelkiállapotomban nem is értem hogy bírtam ellenállni a Nyekk a macska című, méltán népszerű akciós dvd-nek a tecsóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.