vasárnap, november 04, 2007

élet

Írni akartam egy hosszút a szerelemről, ami drog, meg a hatásáról, ami szörnyű, de rájöttem, hogy szarok én ezekre, inkább elmesélem nektek, hogy Fanni méregdrága marhahúson él, nekem holnap lesz az első hivatalos munkanapom és jövő keddtől megint tanítok majd délelőttönként, ezenkívül szép zöld szemem van és kurva jó a hófehérke hajam, ráadásul újfent kiderült, hogy nagyon vicces lány vagyok én, sej.










PS.: A Massive Collected-ért pedig továbbra is bármire hajlandó vagyok, fél karomat is, satöbbisatöbbi. (ezt egyszer már eljátszottam az iwiw üzenőfalán, de senkinek sem kellett a fél karom)

4 megjegyzés:

  1. ftp://molly:xxxxx@80.98.185.12/Massive_Attack-Collected-2CD-2006-RNS.zip

    ahol xxxxx átírandó az én nickemre. szólj, ha lejött.

    VálaszTörlés
  2. most jött le, isten vagy, köszönöm, csudás, imádom a massive collected-et.

    boldog vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. kérek képed a hajadról, hófehérke.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.