szombat, november 24, 2007

"Jó, de nem elég, nem elég jó"

Mindent sikerült egy kicsit elbasznom; nem feltűnően, nem mindenki számára észrevehetően, épp csak én tudom, hogy semmi nem lett tökéletes (finoman szólva): a leves túl borsos - bár szerintem finom, én szeretem ha erős a cucc -, a muffinok teteje kicsit odaégett, de az alja pudingszerű maradt, a kurva koktélparadicsomok héját elfelejtettem leszedni (kábé két órán át kotortam a szószban az undok héjak után), a tarhonyaszerű izét kicsit szétfőztem és még a padlizsánok is valahogy rendellenesen működtek ma este, picsába.
Ha rákészülök, sosem jön össze a főzés, szóval most csalódott vagyok és kiégett, pont mint egy rég várt szex után, ami dögunalomba/bénázásba fullad.
Jóvanna, ez csak kaja, de utálom elcseszni.







PS.: Nem baj, a főzés rendkívül szexi és izgalmas tevékenység, úgyhogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.