csütörtök, november 08, 2007

éjszakai

Nyilván valami betegségem van, mert éjszaka elkezdtem nézni egy szörnyűséges amerikai vígjátékot (bevallom, egyszer halványan elmosolyodtam) és mint tudjuk, az ameriakai humornál csak a német rosszabb, na mindegy, hát szóval néztem és arra jutottam, hogy a hülye Brad Pitt nem csinált minőségi cserét a feleségeit tekintve, merhogy Angelina Jolie testalkatra olyan, mint egy éhező vámpír, ronda kicsi orra van és a szája pedig úgy néz ki, mint tesóé a szánkóbalesete után, ezzel szemben Jennifer Aniston pont olyan, mint egy normális ember, ráadásul karakteres orra van és még szimpatikus is, mondjuk én hármójuk - van ilyen? - közül legkevésbé Brad Pitt-tel élnék; szégyen, hogy ilyen ocsmány orral egyáltalán emberek közé mehet...amúgy hajnalban még arra is rájöttem, hogy a legviccesebb dolog a világon az erotikus sci-fi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.