szerda, január 30, 2008

A mai nap margójára

Kedves lányok, asszonyok,
sajnálattal közöljük önökkel, hogy a férfiember sajnos nem monogám - és ezt manapság tudományosan is alátámasztjuk, oh yeah - és mivel még közelebb van az állathoz, mint civilizált nőtársa, ezért képtelen gátat szabni vágyainak.
Jójó, ez talán túlzás, de valahogy van egy olyan érzésem, hogy nagyjából ilyen elvek mentén működnek manapság a férfiak és úgy látom, a média remekül alámuzsikál ennek.
Oké, a dolognak nyilván van egy emancipunci oldala is, hiszen a nőknek meg azt sugallják, hogy elég erősek ők egyedül is, mert pénzt keresnek, eltartják magukat és manapság a gyerekcsináláshoz sem kell férfi, elég egy spermabank, meg mondjuk némi pénz és hát az élet egyedül sok szempontból élhetőbb, mint egy pár év után megunt, fingó, horkoló, félredugó, lusta és részeges férjjel.
Hátnemtom. Én kellően zavarodott vagyok ebben a kérdésben ahhoz - minden más kérdésben is, természetesen -, hogy szilárd véleményem legyen, szóval nincsen is.
Nekem a 'csinálom is, meg nem is' jön be, igen, igen, mint a Mátyás királyos mesében.

7 megjegyzés:

  1. van benned ez a sértettség a férfiakkal szemben, amit nem igazán tudok hova tenni. mintha így az lenne, hogy van egy csodálatos, megértő, kiegyensúlyozott istennő (a molly), és van ez a sok büdös kocsog, akik egyszerűen nem fogják föl, hogy milyen megtiszteltetésben lehet részük, ha te hajlandó vagy melléjük szegődni.
    a másik meg: legyél már egy kicsit őszinte magadhoz: abban a pillanatban, hogy kiderülne számodra, hogy a pasid tökéletesen hűséges és feltétel nélkül imád téged, visítva menekülsz el. merthogy az olyan...uncsi.
    a harmadik meg: ha én mondjuk azt mondom, hogy félrekúrok, az nem azért van, mert nem tudok uralkodni az állatias ösztöneimen. hanem azért, amiért a kutya nyalogatja a tökeit. mert megtehetem és mert ehhez van kedvem.

    VálaszTörlés
  2. "mert megtehetem és mert ehhez van kedvem."

    szép, férfias (és mint ilyen, kibaszott önző) gondolat.

    amúgy félreértettél - persze provokáltam és persze éppen arra számítottam, hogy te leszel, aki kommentel -, most éppen nem a sértettség vezérelt (persze ettől függetlenül van bennem sértettség rendesen; én pontosan értem, hogy mitől), csupán eszembe jutott pár dolog néhány érdekes esemény kapcsán, amúgy meg "van egy csodálatos, megértő, kiegyensúlyozott istennő" nana, te sem gondolod komolyan, hogy én ilyeneket képzelek magamról; már ha persze kicsit is figyeltél az elmúlt egy évben. persze tény - és most éppen ezt támasztod alá remekül -, hogy egy blog alapján nem lehet messzemenő következtetésekre jutni valakinek a személyiségét illetően. egyébként meg nemcsak a férfiakat illettem itt kritikával, bár tény, hogy a kritikám mindig erőteljesebb a másik nem irányába.
    igen, az unalommal kapcsolatban igazad van, dehát az teljesen a saját betegségem, emiatt nem hibáztatok másokat.(meglepő módon a férfiakat sem.)

    VálaszTörlés
  3. nem azt mondtam, hogy ilyeneket gondolsz, hanem hogy ez az alappozíció, ami átjön.

    amúgy meg az van, hogy ha a nők csak feleannyira lennének autonóm láények, mint azt szeretnék magukról hinni, ha csak feleannyira nem függnének a férfitől, mint azt állítják, akkor ezek a dolgok egyszerűen nem jelentkeznének a nők számára problémaként. ugyanis ha az autonómia meglenne, akkor egyszerűen a nők fognák magukat, és simén kilépnének egy kapcsolatból, ami nem jó nekik (félreértés ne essék: a hímneműek jelentős része szintén nem autonóm lény, hanem puhapöcs ebből a szempontból - de nőknél általánosabb és súlyosabb a függőségi tendencia.

    és neked kellene a legjobban tudnod, hogy a kapcsolat az önzésről szól.

    VálaszTörlés
  4. sajnálom, ha ez jön át és meglep.
    a többivel kénytelen vagyok egyetérteni:D
    de halványan azért elképzelem, hogy mondjuk van olyan is, hogy két autonóm lény találkozik és akkor az már nem az önzésről szól, nemde?
    önzésből szakértő vagyok.

    VálaszTörlés
  5. viszont az mondjuk már egy érdekes kérdés, hogy hűséget (vagy bármi más, a másik embert bizonyos értelemben korlátozó dolgot) várni a másiktól önzés-e

    VálaszTörlés
  6. Hát, az autonóm emberek találkozása valószínűleg a legritkább esemény a világon… Mellesleg szerintem egy ilyen kapcsolatban könnyen tisztázható az olyan önzéshez kapcsolható dolgok helyzete, mint pld. hűség. Feltételezem: az autonóm lények már képesek a tudósok által kommunikációnak nevezet viselkedés reprodukálására…

    VálaszTörlés
  7. csak ők képesek rá? ez hány embert jelenthet a világon?
    aggódom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.