csütörtök, január 03, 2008

ne figyeljetek, csak a szokásos

W,T [2:23 PM]:
pedig nagyon lelkesedik a zsidó lányokért
K,A [2:24 PM]:
sokan vannak ezzel így, ez nyilván vmi mítosz lehet
W T [2:24 PM]:
nem
WT [2:24 PM]:
őt télleg érdekli
WT [2:24 PM]:
most szerzem be neki a talmudot
KA [2:24 PM]:
mármint mi?
KA [2:25 PM]:
ja, hogy a vallás
KA [2:25 PM]:
na jó, de ennek nem sok köze van a zsidó nőkhöz
WT[2:25 PM]:
jó, hát de Te zsidó vagy és nő
WT [2:25 PM]:
a zsidókat is szereti meg a nőket is
KA [2:26 PM]:
na jó, de nem vallásos zsidó vagyok, meg hát nem is olyan fontos ez, igazából csak a mai magyarország az, ami eszébe juttatja az embernek. amúgy meg azért szerencsére vannak nem modoros pasik is, akiknek bejövök...

WT [2:28 PM]:
visszautasítod, tehát?
WT [2:28 PM]:
ez az utolsó szavad?
KA [2:28 PM]:
ez
WT [2:29 PM]:
meg fogod bánni
WT [2:29 PM]:
nagyon meg fogod bánni
KA [2:29 PM]:
nem hiszem én azt
WT [2:29 PM]:
én sem
WT [2:29 PM]:
na, kiknek jössz be?
WT[2:29 PM]:
nekem bejössz
WT [2:29 PM]:
de én pici vagyok hozzád
WT [2:30 PM]:
kéne sámli
KA [2:31 PM]:
sámli (ez milyen idétlen szó egyébként). hogy kiknek jövök be? hát, van egy pár ismerősöm, aki úgy tesz mintha bejönnék neki, gyanítom érdek nélkül, tehát...viszont nekem meg mindenkivel van valami bajom, merthogy én ugye valaki olyat keresek, aki nincsen is

WT [2:31 PM]:
illuzionista vagy?
WT [2:32 PM]:
csak ők tűnnek el és nem Te?
KA [2:32 PM]:
nem tűnnek el, eleve nincsenek
WT [2:33 PM]:
na igen
WT [2:34 PM]:
és milyen attribútumokkal ruházod fel a kedves szellemet?
KA [2:36 PM]:
ezt nehéz elmagyarázni, én a nagyon különleges embereket szeretem: az olyan nagyon morbid humorú, bölcsész műveltségű extravagánsokat, akik egyébként még minden máshoz is értenek, ugyanakkor megközelíthetetlenek és ezért van bennük valami ellenállhatatlan

WT [2:40 PM]:
olyan tééleg nincs
WT [2:41 PM]:
nincsenek nagyon különlegesek
KA [2:41 PM]:
de, már háromszor voltam szerelmes, egyszer meg félig még pluszban
WT [2:41 PM]:
és azok ilyenek voltak?
WT [2:41 PM]:
fú az szép
WT [2:42 PM]:
én mikor is voltam
WT [2:42 PM]:
...
KA [2:42 PM]:
igen, csak ilyen izékbe leszek szerelmes
WT [2:42 PM]:
előírás
WT [2:42 PM]:
másképp nem indulnak be a receptorok?
KA [2:43 PM]:
nem, másképp nem, de erről az első nagy szerelmem tehet, ő teljesen elképesztő figura, miatta alakult ki ez a furcsaságom

WT [2:43 PM]:
és most mindenkiben őt keresed?
KA [2:44 PM]:
nem őt, az extravaganciát
WT [2:44 PM]:
az mit jelent?
WT [2:44 PM]:
3 tetkó, négy pírszing?
WT [2:44 PM]:
és taraj?
WT [2:44 PM]:
az extravagáns
WT [2:44 PM]:
xxl-es kar
KA[2:45 PM]:
nem, nem, csak a szellemi extravagancia érdekel
KA [2:45 PM]:
tudod, az olyan nagyon különleges izék, satöbbi, satöbbi
WT [2:45 PM]:
akinek nem érted egy szavát sem, olyan okos?
KA [2:48 PM]:
nehéz ezt elmagyarázni. szeretem érteni a másikat - sőt, egy idő után mindig úgy érzem, hogy én vagyok az okosabb, hehehe - , nem ez a lényeg, hanem talán a "széles spektrum" - ennek még kevesebbb értelme van az eddigi magyarázataimnál -; az olyan embereket szeretem, akik nagyon sok mindent nagyon tudnak és ezáltal nagyon meggyőzőek.tudod, ilyen karizmatikus gecik, na

WT [2:48 PM]:
én tudok kiket bírok? az ilyen zsiványokat
WT [2:48 PM]:
sármos zsiványokat
WT [2:48 PM]:
Te is ?
KA [2:49 PM]:
jaja, az hasonló, bár nekem inkább az ilyen elegáns rohadékok jönnek be
WT [2:49 PM]:
az is jó
KA [2:49 PM]:
bár ahogy öregszem, ez kicsit azért változni látszik
WT [2:49 PM]:
nekem a kedvenc archetípusom
WT [2:49 PM]:
al pacino az asszony illatából
KA [2:50 PM]:
mostanában vágyakozva szoktam gondolni a kedves fiúkra,, akiket undokul elhajtottam anno, mert mind dögunalom volt

KA [2:50 PM]:
nem láttam az asszony illatát, jó? (al pacino mondjuk királyság)
WT [2:50 PM]:
ez aranyos
WT [2:50 PM]:
ja, nagyon
WT [2:50 PM]:
al pacino egy öreg vak strici benne
WT [2:50 PM]:
nem a kurvafuttatói értelmében
WT [2:51 PM]:
sármkirálny
KA [2:51 PM]:
btw nincs vmi jó filmed?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.