hétfő, január 28, 2008

"No project manager, section head or administrator under any circumstances will be referred to as faszfej, genya, szarházi or geci"

Szóval az úgy van, hogy bent öten csináljuk ugyanazt a munkát, mi vagyunk a tím kicsi tímje ugyebár: négy fiú meg én.
Azt kell mondjam, hogy zseniálisan válogatták a fríkeket, általában olyanok vagyunk mint egy Jarmusch film: az egyikünk folymatosan valami apokaliptikusról vizionál, miközben tönkölybúzát rágicsál, a többiek arról vitatkoznak, hogy a létezés vajon tulajdonság-e, én pedig az abszolút fikagép vagyok (asszem bele is írom majd az aláírásomba, hogy spoiler).
Mivel mindenki filmbuzi, ezért filmszeminárium is vagyunk, folyamatosan Lynch filmeket elemzünk és a hitelesség kérdésén tépjük egymást. Egyszerűen elképesztő az egész, úgyhogy nagyon szomorú leszek ha ez megszűnik és a csoportot szétdobálják cégen belül...
Amúgy futok újra (nagy boldogság) és nincs laptomon otthon, csak netem, szóval gondoltam is, hogy beleordítok a modembe (vagy mi az), hátha történik valami, az Atonement című film pedig fölösleges, dögunalmas, hiteltelen, hamis, ostoba és...asszem nem hagytam ki semmit.
Amúgy meg én is akarok romantikus filmet rendezni, olyan magyart, tudjátok, amiben nem a tengerparton futnak a booldog szerelmesek, hanem a fonyódi mólón, zsíros lángossal a szájukban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.