csütörtök, június 05, 2008

"kirajzolódom végleg a világból*"

Én csak félig vagyok, de leginkább nem is. Megyek az utcán, nem látok és nem látnak meg.
Mikor az anyám beteg lett, vattába csomagolva bedobtak egy mély kútba. Azt hiszem, most már egyedül leszek egész életemben, mert sajnos megszűntem, nem vagyok.
Ma az apám ordított velem a telefonban, azt mondta, az nem számít, hogy velem mi van. És tényleg nem. Senkinek. Van egy új szerelmem a házban, Tomi, egy csuda édes tacskó.
Az állatok még észrevesznek.





*mint csupasz falnak állitott fogoly,
külön kezel, kivételes magányban
a tanuk nélkül dolgozó pokol.

3 megjegyzés:

  1. Az én anyám titkolta. Egyiptomban voltam amikor azt mondták tüdőgyulladás, semmi komoly. A negyedik napon halott volt.
    De így legalább mi nem szenvedtünk, nekünk könnyebb volt.
    (El sem tudja senki képzelni azt, hogy milyen most Neked)

    VálaszTörlés
  2. igen, ez Pilinszky és igen, aki nem vesz részt ilyenben, annak fogalma sincs róla, hogy milyen pocsék.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.