szerda, június 04, 2008

slave to the wage

K, A [15:49]:
Épp egy telekonferencián vagyok és egy brit versenyző folyamatosan azt mondogatja,hogy templöt,
úgyhogy igazam volt nekem anno a template-vita idején...

Ny, M [15:49]:

én is hallottam ilyen hibákat Az amcsi kiejtős szótáram szerintem ez egy é-vel jetett kivétel... :

K, A [15:49]:

de ez itten brit...

Ny, M [15:49]:

de most elfogadom, hogy OK, egy kicsit hibáztam abban, hogy ilyen hevesen léptem
fel a helytelenségek ellen

Ny, M [15:50]:

Anna, ennek még jobban utána kell járnom

K, A [15:50]:

bezony, csak rajta

K, A [15:50]:

bár asszem mindig találunk majd minden szabály alól kivételt, szóval csak rajta

Ny, M [15:50]:

ez nem kergethet fölénk rút felhőket

K, A [15:50]:

nem, nem

Ny, M [15:51]:

pl. a candidate esetében amerikában mindkettő elfogadott... kendidét kandidöt

Ny, M[15:51]:

ezeket megtanultam, like the back of my hand

K, A [15:51]:

de a nyelv folyamatosan változik sajna

Ny, M [15:51]:

de ez a template ügy, ez most megfogott, és alaposabb tanulmányokat kell folytatnom ezzel kapcsolatban

K, A[15:51]:

amit egyik nap mondanak, azt másnap már nem, vagy még valamit pluszban

Ny, M [15:52]:

mocskos állatok

K, A [15:52]:
ráadásul elképesztő mennyiségű nyelvjárás van

Ny, M [15:52]:

mocskok, én ne tudnám épp ezt?

K, A [15:52]:

gusztustalan

Ny, M [15:53]:

van benne valami rendezetlen állatiasság, ahogy a disznók a vájú körül bárhogy bármilyen
sorrendben, rendszer nélkül odafurakodnak

Ny, M[15:53]:

ilyen a nyelv is

K, A [15:53]:

az irracionalitás mocsara, elkeserítő és taszító, ahogy mondod

Ny, M [15:53]:

na jól van, nem fárasztalak tovább mert hallottam tőled sok a munka

Ny, M [15:53]:

taszító a megfelelő szó

K, A [15:54]:

most épp nagyon uncsi minőségbiztosítási izékről kellett hosszan hallgatóznom

Ny, M [15:54]:
nem is mindegy milyen minőségben dolgozunk

K, A [15:54]:

nem bizony, ők is ezt tolták itten, én meg majdnem elpusztultam unalmamban


Ny, M [15:56]:
na, itt vagyok. Voltam olyan hülye, és jelentkeztem arra, hogy beszállok A születésnapi tortájába
Ny, M [15:57]:
meglepték, csak azt hallottam, hogy egyszerre énekel az osztály
Ny, M [15:58]:
'appy birszdéj tú jú, 'appy birszday to jú
K, A [15:58]:
osztály. tényleg olyan. bolhacirkusz, elképesztő

K, A [16:01]:
a te születésnapodat is nagy csinnadrattával ünneplik majd?
K, A [16:01]:
vagy a líder az nagy ember és azér kell a hiszti?
Ny, M [16:01]:
nem tudom miért van ösztönösen egy-egy emberben ez a csúszás-mászás
K, A [16:02]:
gusztustalan plebejus tempó...
Ny, M [16:02]:
én el tudom képzelni, hogy a fele komolyan ösztönösen cselekszik, és azt hiszi pajtáskodni lehet így velük
Ny, M [16:02]:
de van aki számít mint egy kígyó!!
K, A [16:02]:
ez egész biztos
K, A[16:02]:
és nyilván úgy képzelik, hogy előnyöket csikarnak majd ki maguknak
Ny, M [16:02]:
ez a kis gép ilyen pl. itt a németesek között
Ny, M [16:03]:
hideg számító gép
Ny, M [16:03]:
hallom ahogy a megfelelő módon és csak a megfelelő embernek mond megfelelő dolgokat
K, A [16:03]:
a legrosszabb viszont az, aki valóban felnéz a líderre és hisz a 'jobb képességű kiválasztott" bullshitben
Ny, M [16:03]:
igen, van ilyenből is jópár... sajnos
K, A [16:04]:
"a megfelelő módon és csak a megfelelő embernek mond megfelelő dolgokat" ez úgy kábé a szlogenje lehetne egy multinak...
Ny, M [16:04]:

Igen. A siker titka
Ny, M [16:04]:
Jaj, átverés az élet
K, A[16:04]:
vagy nem is, a törtetés alapjai című könyv mottója lehetne, csodaszép
K, A [16:05]:
(nincs még ilyen könyv?)

7 megjegyzés:

  1. szerintem ajándékot kéne osztogatnod azért, hogy valaki ezt végigolvassa :D (aki meg megtette, annak bónusz ajándék is jár, szóval idevelemostazonnal) enikő

    VálaszTörlés
  2. sajnos éppen ezért a bejegyzésért pofon jár...nem tudhattad előre, ne keseredj el

    VálaszTörlés
  3. hát nagyon bőkezű vagy, teljesen lenyűgöztél enikő

    VálaszTörlés
  4. prolin kell mondani, hogy timplait, és a végét t helyett glottal stopppal zárni, oszt jónapot. az brit is, menő is, és megöli a vitát. (esetleg egy mate-tel nyomatékosítani)

    VálaszTörlés
  5. nos, a prolinról a hidroxiprolin és a fehérjeszintézis, a templátról a DNS-szintézis, s összhatásában a Westernblot és a PCR jutott eszembe, azt hiszem nekem valahol máshol a helyem enikő

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.