vasárnap, június 22, 2008

"Since I was born I started to decay"

Mér van az, hogy akiről egyértelműen tudom, hogy boldogtalan és valami nem klappol az életében, az előbb-utóbb előrukkol valami Darnel titok tréninggel, meg "használjuk ki agyunk 150 százalékát" faszsággal, kristálygömbbel, Tarot-val, lebutított asztrológiával (na jó, páran ilyenkor gyereket szülnek meg öngyilkosok lesznek, de ezek az egyéb megoldás kategóriába tartoznak)?
Oké, isten nyilván már kiment a divatból, dehát azér ha menekülésről van szó, én akkor már a keményebb vonalat választanám: az önpusztítás valahogy közelebb áll a szívemhez, mint az ostoba hókuszpókusz.
Btw velem mindenki inni akar: John arra vágyik, hogy kimenjek Floridába, merhogy it would be fun to drink a few bottles of wine with you, G múlt héten írt egy sms-t, hogyaszongya nem akarsz ma este nagyon keményen inni?, jövő héten meg megyek sörözni az egyik metrószerelővel, akit tavaly én biztattam, hogy érettségizzen angolból, most meg állati boldog, mert sikerült.
Én pedig már kinőttem az alkoholizmust kéremszépen, rendes lány vagyok, sportolok, éjfél előtt lefekszem, gondoltam is, hogy kéne valami körlevelet küldenem az ismerőseimnek hogyaszongya 'ne kocsmába, bioboltba hívjatok'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.