hétfő, június 30, 2008

"legyőzted a tavaszt"

Igazából csak azt akartam mondani, hogy már megint tanítok - rettenetesen jó tanítani, ezt be kell vallanom - , napi tizenkét órát dolgozom, na jó, oké, az időm nagy részében olyanokat mondok, hogy ez a template szar, meg ez egy idióta és itt van most megint a jó öreg do, nadehát.

(Mo: Hát persze, hogy nem lehet bízni benne, alkoholista, de elég érdekes volt ahhoz, hogy járjak vele.
Ma: Te csak idiótákkal jársz? Komolyan mondom, folyton kifogod ezeket az embereket, nyilván van olyan is, hogy valaki érdekes, de nem elmebeteg, lehet vele együtt élni, meg minden...
Mo: Aha, bizonyára. Ezért vagyok egyedül.)

Amúgy meg néztem tegnap egy adag Szex és New Yorkot és megállapítottam, hogy a legtöbb szingli múvi, amellett, hogy általában közhelyekkel operáló hamis szar, abszolút tévesen ítéli meg az embereket, merhogy ugye van ez az alapmotívum, hogy a csetlő-botló mókás szingli rengeteg fasza baráttal veszi körül magát, akikkel jóban-rosszban, míg a halál, satöbbi, satöbbi, de szerintem ez kurva nagy tévedés: meggyőződésem ugyanis, hogy aki sokáig van egyedül, az alapvetően magányos farkas és egyáltalán nincs szüksége emberekre úgy általában, hiszen egy társfüggő - amilyen ugye az általánosságban ábrázolt szingli, aki "ha nincs pasim, a barátnőimmel csicsergek, iszom, pörgök, és vásárolok rogyásig" idea nevében folyamatosan a tartozékaival (barátok) van együtt - nő azért nyilván könnyen köt kompromisszumot és eszében sincs évekig finnyázni minden felbukkanó férfi láttán.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.