szerda, június 25, 2008

text me

Naszóval az van, hogy engem szabályoz az én telefonom, mer nem küldhetek sms-t és kész, az sms nem megy át, ezér már vizualizáltam a nyomorúságos jövőt: a barátaim nem beszélnek velem, elfordulnak tőlem, majd végül a macska lerágja az arcom egy szomorú hajnalon, nem, nem akarhatjátok ti ezt...
Így hát azt találtam ki, hogy minden kedves ismerősömnek el kell képzelnie, hogy vajon mit írnék, majd esetleg átküldeni lektorálás céljából, hogy akkor most én tényleg ezt akartam volna mondani vagy sem, persze a mélyebb elemzéshez mindenkinek fel kell hívnia (azt még nem találtam ki, hogy ez a szolgáltatás pénzbe kerüljön-e, dehát nyilván) és fecserésznie velem az sms-ről, amit én szerettem volna írni, de helyettem az írta meg, aki megkapta volna ha működik a telefonom.


(Úgy kéne, hogy te nézed a meccset, én meg arról monologizálok, hogy milyen förtelmesen unalmas ez a játék és elmélkedem, hogy ki lehet a pályán a legbüdösebb (segítek, a török edző az). Na?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.