péntek, június 05, 2009

"for fear of growing old"

Tegnap úgy döntöttem, hogy ledobom magamról a belső bizonytalanságomból fakadó béklyókat és igyekszem a lehető legjobban érezni magam, úgyhogy délután végiggondoltam, hogy egyértelműen nekem van a leghosszabb szempillám egész Triesztben és ideje ennek megfelelően viselkednem, aztán Michele-pesztrálásból hazafelé, vásárlás közben amolyan nagyvárosiasan táncoltam az olajbogyós pult előtt, miközben Brian Molko azt énekelte a fülembe, hogyaszongya sometimes it's faded disintegrated for fear of growing old.
Este a macskának részletesen elmagyaráztam, hogy miért kell elköltöznie: ilyen mértékű szépség az emberi szervezet számára már nem tolerálható.

5 megjegyzés:

  1. bánatosan összepakolta a kislabdáját, a játékegereit meg a kaparófáját

    VálaszTörlés
  2. ...és visszaszökött a hátsó ajtón. esetleg: "vilmaaaa, engedj beee"!

    VálaszTörlés
  3. nem, nem, unottan hegyeset köpött végül és azóta is alszik. úgy látom esze ágában sincs elköltözni.

    VálaszTörlés
  4. jot nevettem hold hozzaszlasan.

    :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.