szerda, június 24, 2009

helyzetjelentés

Tegnap a focisták idényzáró díjkiosztójára mentünk, ahol a nagy eseményre várakozva meg kellett tekintenem az utolsó meccs utolsó húsz percét; ez alatt az idő alatt szó szerint éber kómába estem. Később, mikor Marci valamelyik játékosra mutogatott képességeit elemezve (ők sokkal jobban játszottak, mint a másik csapat), döbbenten néztem a mezük színét és hápogtam magamban, hogyaszongya hogy a fenébe játszottak volna ezek az előbb, én ilyen cuccban senkit nem láttam a pályán...eh, nem nekem való a foci, lássuk be.
A díjkiosztón megsütöttek egy fél disznót, kiosztásra került a super coppa, meg egy rakás másik coppa, fröccsöztem, a magyar nők szépségéről értekeztem és elfogyasztottam a Világ LegUndorítóbb Tésztáját (VLUT) is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.