kedd, október 27, 2009

Anna öreg

Úgy látszik, ilyen amikor öreg az ember: szép lassan elfogy a családja, aztán a barátai, majd végül eltűnik ő is. Az én családom ráadásul nagyon speciális: nem születnek benne gyerekek, csak egyre csökkenünk. Még az anyám betegsége idején - amikor naivan azt képzeltem, hogy a rák nem feltétlenül halálos betegség - azt olvastam a rákos könyvben, hogy az élet egy nagy túlélőtúra, amiben folyamatosan a megküzdési képességünket kell bizonyítanunk.
Apropó rák: tegnap azt olvastam egy edzésről szóló weboldalon, hogy az egyenletes tempójú hosszútávfutás rákkeltő. Soha többet nem netezek.

2 megjegyzés:

  1. Meséltem ma a tornatanár kollégámnak, hogy egy ismerősömnek - neked - a futás amolyan kvázi mánia vagy függés, mittomén (nem mintha baj lenne). Ő mondta, biztos az endorfin miatt csinálod...

    VálaszTörlés
  2. sok oka van, ez az egyik nyilván, ezen kívül viszont nem akarok elhízni, nem akarok rákos lenni, szeretném ha öregen nem botorkálnom kéne, szeretném a kitartásomat edzeni, szeretnék erős lenni,stbstb

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.