kedd, december 29, 2009

nyifeg

Amikor volt munkám amit szerettem, akkor nem volt pénzem, zűrös szerelmi ügyeim voltak, de volt egy tűrhetően működő családom. Amikor olyan munkám volt amit nem szerettem, akkor már képes voltam ugyan eltartani magam, de egyáltalán nem voltak semmilyen szerelmi ügyeim, volt viszont egy tűrhetően működő családom.
Most, amikor van valaki akit nagyon szeretek, most természetesen nincs munkám, nincs pénzem és a családi életem is megszűnőben és igazából csak egy dologra vágyom borzasztóan: némi harmóniára; például arra gondoltam, hogy életemben először úgy öt percig működjön minden egyszerre: a szerelem, a családi életem, legyen valami elviselhető munkám tűrhető pénzzel, jézusom, ez olyan nagyon nagy kérés? Ha nem, akkor jövőre ilyent kérek valami ünnepre, léccilécci.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.