kedd, december 08, 2009

vágyik a nagyra

én meg támogatom, igen, a sikeres férfit a sikertelen nő, bevallom, ez eléggé bánt, mert alapvetően valami komolyabb szerepet szánok magamnak a világban, de sajnos valahogy nem jut nekem komolyabb szerep, úgyhogy frusztrált picsa vagyok, csak hát titkolnom kell, mert szegény marcit meg bántja ha panaszkodom (meg hát ő is pontosan tudja, hogy küszködöm amiatt, hogy nem vagyok a helyemen a világban, persze azt nem tudom, hogy hol a helyem, dehát), mondjuk pont a múltkor kicsit beleolvastam a régi blogjaimba és megállapítottam, hogy ha csak olvasó lennék, akkor nem is érteném, hogy mit nyavalyog ez a csaj: olaszországban, a tengernél lakik, szereti, eltartja és utaztatja a pasija, baromi nagy szerencséje van (igaz, mostanában többet nyivákolok irl, a blogomban meg szemérmes vagyok a magam furcsa módján)

6 megjegyzés:

  1. Szia, most olvastam bele a blogodba, es csak annyit szeretnek ehhez a bejegyzeshez hozzafuzni, hogy tokeletesen megertelek, nem hiszem, hogy attol m ar mindenaron "boldognak" kellene tudnod magad, mert Oo-ban elsz es van tenger is. ennel talan sokkal fontosabb, hogy tudd, megallsz (vagy megallnal) a magad laban is, ha igy alakulna. Kiveve persze ha megrogzott htb akarsz lenni, sok gyerekkel, hihetetlen turelemmel azirant, aki "eltart", es ha netan ugy alakul sosem mernel kilepni a kapcsolatbol, mert "egyedul most mar ugysem tudnal tulelni"... Szoritok, mindig van valami mas lehetoseg az onmegvalositasra :)))) meg ha maceras is...:)

    VálaszTörlés
  2. Ja es meg annyit, hogy ez a legjobb alkalom es allapot, hogy kitalald es megvalositsd, amit valoban szeretnel csinalni... Ritkan adodik az ilyen :)))

    VálaszTörlés
  3. hát igen, ez igaz, csak "a keresés tehetetlensége" időnként mázsás súllyal nehezedik rám, meg hát sajnos más szempontok (súlyos pénzproblémák) is nehezítik a nyugodt keresgélést

    és hát megállnék én a saját lábamon, ha nem Olaszországban volnának ezek a lábak:)
    (magamtól sosem költöztem volna ide, ez egyértelmű)

    VálaszTörlés
  4. :)) nagyon megertelek, en is mindig mondom, hogy sosem jottem volna ide magamtol: )))) amit altalaban nem ertenek... de sebaj.
    Viszont: az elso idoszak rettenet nehez, amig meg nem talalod azt, ami erdekel es esetleg lesz is belole valami... De - tudom, hogy ezek mind kozhelynek hangazanak -azert erdemes teperni, mert elobb vagy utobb kiderul mi lesz neked jo es mi a megvalosithato... onnantol mar sokkal jobban fogod erezni magad... szoritok neked :)

    VálaszTörlés
  5. az itteni magyarok egyébként úgy tűnik mind elégedetlenek, én nem is értem mért nem megy el innen mindenki...:)
    igen, tudom, hogy nem szabad lemondónak meg beletörődőnek lenni, csak hát időnként borzasztóan szenvedek. meg bánt az is, hogy száz éve tanítok és eddig mindig mindenhol elfogadták a tudásomat, itt meg a kutyát sem érdekli hogy én mit tudok, sőt, lehetőséget sem kapok, hogy megmutassam.

    VálaszTörlés
  6. mondjuk a magyarok azt hiszem mindenhol elégedetlenek, ez a magyar gén...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.