vasárnap, december 20, 2009

"populáris bejegyzés"

képzeljétek, kaptam marcitól kedvesszép ajándékot meg szülinapi vacsorát, képzeljétek, rettenetesen öreg vagyok, de még mindig mindenhol reflexből tegeznek yea, képzeljétek, tegnap a hóesésben felmásztunk a gellért-hegyre kevertet ittam és kísérőnek hozzá egy konyakot, najó, nem is, csak valami gusztustalan barackizét, jó móka volt, de sajnos nekem mosmár egyébként nincs állam, lefagyott, nem, az állam nem én vagyok, képzeljétek, villamosoztam a körúton és vigyorogtam is közben, nagyvárosi lány (izé, öreg néni) vagyok, nincs mit tenni, képzeljétek, úgy döntöttem, hogy leszarom a sok bajt, mer i heart budapest, képzeljétek, ha valahol meg kell kérdeznem valamit, hát folyton elkezdem olaszul fogalmazgatni, merhogy furcsa hogy itt senki, azaz hogy itt mindenki, csak nem úgy, képzeljétek, itthon jó, bár egyik szemem sír és csak a harmadik nevet, najó, bevallom, itthon igazából csak mérsékelten jó, merhogy valójában seholse jó, de igazából mindenhol jó, képzeljétek, nem tudok én ebből kijönni mosmár jól, képzeljétek

4 megjegyzés:

  1. Boldog-boldog-boldog Születésnapot!

    (Látod, milyen jó, hogy nem lehet ideénekelni...) :o)

    VálaszTörlés
  2. hasonlóképpen...
    teccik a "bevallom, itthon igazából csak mérsékelten jó, merhogy valójában seholse jó", nem hiszek a mindenhol jóban.
    mindenhol sucks... :(

    VálaszTörlés
  3. mindenhol jó, de legjobb máshol.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.