szombat, május 21, 2011

ahogy a dolgok vannak

Nem nehéz a babákkal egyedül? De, néha nehéz. De sose panaszkodsz. Látjátok, például erre jó ez a blog.
Tegnap jó tyúkanyóhoz méltóan hajnalig gyümölcskenyeret sütöttem és babapépeket gyártottam - közben a tévét bámultam, nagyon izgi kibelezős gyilkosos műsor volt (mondjuk ez annyira nem tyúkanyós mozzanat, érzem én is) -, most majd megdöglök az álmosságtól persze. Tegnap azon gondolkoztam, hogy miért szeretem jobban Houstont (ahol szintén nincs semmi érdekesség, semmi izgalom), mint Triesztet és hát persze, hogy a nyelv miatt.
Triesztben kirajzolódtam a világból, hiába tudtam valamennyire kommunikálni - egy nyelvet jól kell tudni ahhoz, hogy kicsit is magadénak érezd a kultúrát, az embereket és magát az országot. Pedig Marci tegnap felvetette, hogy akár az is meglehet, hogy visszamegyünk Triesztbe. Most már egész más lenne nyilván: a babáknak jó lenne egy kis tenger, meg a szép tájak. Én persze a büdös életben nem tudnék ott munkát kapni, szóval meggondolandó, viszont most már a babák a legfontosabbak. Te figyelj, én nem akarom őket bölcsibe adni mégse. De fogod bírni? Fogom.
Aztán az van még, hogy szerintem a világ legviccesebb műsora ez az Alekoszos párkeresős: betegre röhögtem magam a videón, amiben az egyik luvnya szerelmet vall annak az idegesítő, okoskodó, taszító majomnak. Hihetetlen, hogy mire képesek egyes nők azért, hogy képernyőre kerüljenek.
És alapvetően pedig piszkosul fáj a szívem a szüleim hiánya miatt. Általában egy szót se szólok erről senkinek, de végtelenül fáj valami ott belül, ha arra gondolok, hogy nincsenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.