szerda, május 18, 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3GW8tODXXUE&feature=related

Szégyen, nem szégyen, időnként nyelvi nehézségeim vannak. Még mindig a feketékkel van bajom, sokszor egy büdös szót sem értek abból, amit mondanak, viszont kifejlesztettem egy reagálási technikát: amikor azt mondják, hogy vémvémvovém, akkor én mosolygok és azt mondom, yes, a no az olyan negatív és barátságtalan, hát nem?
Régebben még megismételtettem, amit mondtak, de amikor már háromszor mondta valaki, hogy vémvémvovém és még mindig fogalmam se volt, hogy miről beszél, akkor feladtam és mosolyogva azt mondtam, hogy yes. Esetleg thank you. Mondjuk anyák napján valaki aszonta, hogy happy mother's day (utólag, hosszas gondolkodás után összeraktam, hogy a vémvémvovém akkor épp azt jelentette), én meg aszontam yes...Végülis szeretem az abszurd párbeszédeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.