csütörtök, január 22, 2015

slave to the wage vol.56473829

Szerintem a főnököknek minden hónapban egyszer engedélyt kéne adni a beosztottainak, hogy gátlás nélkül sértegessék - vagy legalább igazat mondhassanak - mondjuk egy teljes napon át. 
Jó, tudom, minden összeomlana, ha az emberek elkezdenének igazat mondani, de ocsmány egy hetem van, nézzétek el, hogy egy bizonyos tekintetben szebb, igazabb világról álmodozom. 
Félév van, ezen a héten a bizonyítványokkal szopok, jövő héten a szülőiken fogok (haha, be is költözhetek szerintem az iskolába, minden estére jut egy szülői buli tolmácsolással este nyolcig százig).





PS.: Én komolyan nem értem, hogy ha négyig tart a munkaidőm, akkor a főnököm mér hívogat hatkor. Jó, nehéz neki megmagyarázni, hogy az ember nem dolgozik mindig, ő amerikai...