péntek, március 30, 2007

Amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell (an old post rewind)

2007-02-28 17:11:10

Most kábé csak olyasmikről beszélnék amikről nem lehet beszélni. De én annyira de annyira szeretnék beszélni azokról a bizonyos dolgokról. Viszont gyáva szar vagyok ezért befogom a számat.
Egyszer meg már elmondtam én eztet:

Igazából sosem arról beszélek, amiről szeretnék. Egyszerűen vannak dolgok, amikről nem tudok beszélni senkinek. A dolgokról, amikről nem beszélek senkinek, csak én tudok. A dolgokról, amikről csak én tudok, sosem tud meg senki semmit. Ha beszélnék róluk, akkor mindenki más tudná, hogy miről van szó.
De én hallgatok. A dolgokról. Amikről beszélni szeretnék. És hiába volna egy jó barátom, akinek beszélhetnék róluk. Nem beszélnék.
Nem beszélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.