péntek, március 30, 2007

Blogügy rewind

Jól írsz, de nincs mindenben igazad.
Én egyáltalán nem akarom, hogy igazam legyen. Azt sem akarom, hogy segítsetek, megmentsetek, szeressetek, utáljatok, semmit sem akarok. Nekem ez itt a saját gumiszobám, pszichodíványom, játszóterem, spéci mászókákkal, homokozóval, medencével.
Egyszerűen jól esik pofázni bele a világba - nem mondom, hogy nem érdekel olvassátok-e, de, nyilván fontos az is -, jó bogozgatni a lelkemet, jó okoskodni, butaságokat beszélni, viccelni és jó leírni a hirtelen impulzusokat is, úgy, ahogy vannak. Ez itten az én bokszzsákom.

Vicces, de közel egy év blogírás után úgy látom, hogy ti dimenzionáljátok túl, nem én.

2 megjegyzés:

  1. nem írsz jól, de mindenben igazad van.

    VálaszTörlés
  2. tőled inkább egy olyant vártam volna, hogy 'nem írsz jól és nincs igazad semmiben.' csalódott vagyok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.