hétfő, június 11, 2007

"and leave the show"

Mér is nem tudok én valami informatikussal járni...egész biztos, hogy ha mostanában megölöm magam, az a számítógépem miatt lesz. Na jó, lehet, hogy megfontolom akkor is, amikor valamelyik macska hajnali ötkor az arcomba csahol.
Na szóval ez a kurva számítógép végképp önálló életre kelt - nem csodálkoznék, ha bekapna ő is egy-két csirkenyakat, velem tévézne este, vagy bulizni menne pénteken -, ki - és bekapcsol, én meg, a nagyokos, soha semmit nem mentettem róla, szóval most kéne ezzel tökörészni, most, mikor Jack-kel kelek, Jack-kel fekszem, fasza.
Úgy érzem magam mintha a saját dédnagymamám lennék: kurvára nem értek ehhez a foshoz de egyedül a bátyámtól vagyok hajlandó segítséget elfogadni, ő pedig úgy szokott segíteni, hogy megbeszéljük, hogy na most akkor rendbe rakja a számítógépemet és akkor ő úgy három hónap múlva felhív, hogy akkor két hét múlva már tutira ráér megbeszélni, hogy egy év múlva mikor jön át...kár, hogy még nem kezdtem el sportlövő karrierem - mondtam már, hogy megyek lőni? -, most szívesen lelőném mondjuk az új ordibálós szomszédot, aki az apjával szokott üvöltözni, hogy te szemétláda geci meg dörömböl mikor a csirkenyakat kalapálom. Kicsit aggódom is, hogy mi lesz, ha Toni naphosszat az ablakban óbégat. Lehet, hogy ki kéne vennem egy hotelszobát a macskáknak...
De csodás lesz ez a három hét, édes istenem.

9 megjegyzés:

  1. Azért nem jársz informatikussal, mert unalmasnak tartod őket.

    VálaszTörlés
  2. második számú szerelmem informatikus volt...

    VálaszTörlés
  3. nem, ő rúgott ki. fú, tényleg, ő is kirúgott, el is felejtettem, bár vele igazából nem is voltam együtt, csak nagyon illegálisan. meg aztán volt neki két másik nője is. rettenetes volt. később megköszöntem, hogy kidobott.

    VálaszTörlés
  4. Két nő mellett te voltál a harmadik? Na, ilyesmiről még csak nem is hallottam.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. hát igen, baromi szomorú voltam akkor. nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  7. kornél, a mondat így a pontos:

    Azért nem jársz senkivel, mert unalmasnak tartod őket.

    VálaszTörlés
  8. nem, a mondat némi kiegészítésre szorul: azért nem jársz senkivel, mert általában mindenkit unalmasnak tartasz, de aki kicsit is érdekel, az gyorsan kirúg a picsába.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.