péntek, június 15, 2007

Anna and the Golden City

2000-ben egy csomó minden történt.
2000-ben ismertem meg életem második nagy szerelmét, aki pár hónap múlva elhagyott. 2000-ben feküdtem le utoljára Istvánnal. 2000-ben JJ a szerelmével üldözött egész nyáron, míg én valaki más miatt sírtam hosszú hónapokon át. 2000-ben költöztem először albérletbe. 2000-ben mindenhová biciklivel jártam. 2000-ben minden este a Rácban ültünk és a falat bámultuk.

És hát 2000-ben főleg ezt a zenét hallgattam:

http://www.youtube.com/watch?v=p4s2eNJNQ6g&mode=related&search=*

*a körítés nem fontos, csak azért írtam, hogy meghallgassátok a zenét.

6 megjegyzés:

  1. Bloomsday

    június 16.

    VálaszTörlés
  2. ezt most jol esett meghallgatni. kihult a kv is a szamban..


    ma este lesz yondrboi koncert

    VálaszTörlés
  3. es virul :) megnezheted a mupaban, bar szerintem az pont a nem megfelelo koncerthely

    VálaszTörlés
  4. At least there was my sunnybunny song from the Garbage: Stupid Girl

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.