hétfő, június 11, 2007

"crying is a crime"

És igen, igen, igen. A nap méltó befejezése: a mosásba bekerült a múlt heti Pesti Est. Most az összes ruhámon a miszlikbe szaggatott moziműsor olvasható.
Nincs valami bérgyilkos ismerősötök? Fizetnék neki, hogy kinyírjon.
Azt hiszem itt az ideje, hogy elmenjek aludni, nem mintha az alvás kellemes tevékenység lenne tébolyult macskákkal körülvéve.
Csodálatos lesz, ahogy két macska tehénkedik majd rám: Toni rendszerint teljes súlyával rám nehezedik és úgy belenyom a matracba, hogy nem kapok levegőt, Fanni pedig féltékeny, ezért ő is rajtam hentereg, majd hajnalban Toni fojtogatni kezdi Fannit a hátamon(!) és sziszegve csapkodják egymást, majd elporzanak a konyha felé, feldöntik az összes feldönthető dolgot én pedig szitkozódva idegösszeroppanást kapok.

Na, jön már az a bérgyilkos?

7 megjegyzés:

  1. Nem értem a kimosott és miszlikre szagatott moziműsor metaforikus jelentését. Így múlik el a múlt, vagy a világ dicsősége? Talán ez.

    VálaszTörlés
  2. lehetne jelentése, ha nem Pesti Est lett volna

    VálaszTörlés
  3. Á, nem, ez csak annyi, hogy nem volt jó napja, és a végén még ez a malőr is megesett vele a mosással...enyi csak, nekem is az a bajom, hogy mindig a mélyebb értelmet keresem mindenben.

    VálaszTörlés
  4. nekem is két macskám volt,annyit röhögtem rajtuk, kanyarodás közben belemélyesztették a karmaikat a parkettába, úgyhogy minden ajtó előtt karmolásnyomok voltak, persze nem mindig jött össze, ezért puffantak az ajtón, a falon. pl. ez a hang ez kurvára hiányzik az éjszakáimból, ez azzal forrt össze, hogy minden rendben van.

    VálaszTörlés
  5. nem vagyok annyira költői lény, hogy metaforikus jelentése legyen a pesti est darabkáknak a gatyámon. egy ilyen esemény egyszerűen csak kurva dühítő (na meg röhejes)

    VálaszTörlés
  6. jaja, viccesek a macskahangok:DDD a macskák tényleg elképesztő bohócok különben

    VálaszTörlés
  7. ezek is eleg elkepesztoek itt (fannit is atorientalhatnad az agybol):
    http://www.youtube.com/watch?v=bV_06l2Aa0A&mode=related&search=
    http://www.youtube.com/watch?v=Bc0WsxFS6Dg&mode=related&search=

    szerintem rendelj:
    http://www.youtube.com/watch?v=3ih0JovF2_E&mode=related&search=
    http://www.kittygoespotty.com/
    'potty' ;)) gyanus, hogy az otlet valami idekintre szakadt hazankfia fejebol pottyanhatott ki...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.