szerda, június 13, 2007

melles

Mivel ezer éve tanítok, láttam és hallottam már nagyon furcsa dolgokat, ezért elég nehezen jövök zavarba, ma reggel mégis kínban voltam mikor észrevettem, hogy a tanítványom a mellemet bámulja.
Akinek melle van, az ugye ezt idővel megszokja, de a tanítás annyira nemtelen tevékenység, hogy nekem sosem jut eszembe közben, hogy nőnemű vagyok, mellem van meg hasonlók és hogy ezt esetleg a tanítványaim is észreveszik néha. (Mellesleg többek között ezért szeretek tanítani, olyankor kiiktathatom az összes nőcis játszmát az életemből. Emlékszem, egyszer egy tanítványom teljesen out of context megjegyezte, hogy Milyen szép a szemed, én meg tök spontán azt kérdeztem, hogy Milyen szemem?)
Mondjuk direkt vigyáztam is mindig, hogy a lehető legkevésbé tűnjek nőnek az órákon: ujjatlan cuccban vagy rövid szoknyában például eszembe nem jutna tanítani.
Naszóval ma reggel frankón zavarba jöttem és gyorsan el is takartam a mellem: magamhoz szorítottam egy mázsás nyelvvizsga-felkészítő könyvet, elég röhejes látvány lehettem.

44 megjegyzés:

  1. az egyik kollégám azt mondta, h szerinte tök szexis dolog tanítani, mert h érzi, h hatalma van, mondjuk ő dugott is az egyik tanítványával. no comment. én mondjuk mindig érzem, h nő vagyok, bár sosem hordok semmi szexit, mert mindig megjegyzik, h milyen jó a fülbevalóm, sminkem stb. az egyik srácot egyszer feleltettem, és az első mondta az vt, h a tanárnőnek uolyan a szemhéja mint a pulcsija. :D

    VálaszTörlés
  2. ha ezer év tanítás után végre megbámulták a melled, akkor inkább egészséges megkönnyebbülést kéne érezned :P

    VálaszTörlés
  3. tényleg, a lányok is szokták bámulni :D tuti reménykednek,h egyszer nekik is lesz :D :D azért sztem sz..abb, mikor egy nő bámulja.

    VálaszTörlés
  4. gondolod, hogy csak azért bámulhatják?
    és ha tetszik nekik?... :)

    VálaszTörlés
  5. jaja, "már ők is" engem akarnak :) hát, remélem, nem tetszik nekik, mostantól tuti zavarba jövök, ha bámulják, francba!

    VálaszTörlés
  6. én kérek mellné.... izé, elnézést. :D

    VálaszTörlés
  7. hát, én is jártam már tanítvánnyal, igaz, nem gimnazistákat tanítok...és nem, nem most volt az első ilyen - ha tudnátok miket mondtak már nekem...és sokáig még kezelni sem tudtam a dolgot -, de mondom, én ignorálom az összes célzást, bókot, flörtöt,szerintem egy kihívó, nőcis nőt úgysem vesz senki komolyan.

    VálaszTörlés
  8. ja, amúgy férfi volt igen. volt egyszer egy tanítványom - egy lány -, aki hosszú ideig szó szerint üldözött, hívogatott, jaj:D

    VálaszTörlés
  9. publikáljatok magatokról melles képeket, mert ezek a dialógusok így teljesen hiteltelenek

    VálaszTörlés
  10. mi ismerjük egymás mellét, így nem hiteltelen itt semmi:DD
    amúgy meg a férfiak mindenféle mellet bámulnak, szóval tök mindegy kinek milyen van

    VálaszTörlés
  11. én is megbámulok mindenféle mellett.

    VálaszTörlés
  12. azért csak szerencséd, hogy nincs "mindenféle" melled, mert a mindenféle nézésbe egész gúnyosak is beleférnek ám

    VálaszTörlés
  13. oké, máris javítom: egyes nők is megbámulnak mindenféle mellet

    VálaszTörlés
  14. nemtom milyen a mellem - az embernek olyan nehéz megítélni magát -, eddig még senki nem panaszkodott...
    gg, te mindig önvizsgálatra késztetsz, most a mellemet bámulom:DD

    VálaszTörlés
  15. melles MMS-t még nem is küldtél magadról. :)

    VálaszTörlés
  16. jaja, indítsunk kollektív mellblogot. egyébként én kétféle mellet bámulok meg tüzetesebben: -csudijót, esztétikai érdeklődés szempontjából - nagyon szart, h még jobbnak érezzem magam (na jó, kárpótlásul, amiért nekem meg nagy a seggem) :D :D

    VálaszTörlés
  17. vicces lenne ha a mellemet küldözgetném:) bár tudom, hogy a boxon ez bevett szokás...

    VálaszTörlés
  18. neked jó a melled, A. mikor fogyókúráztál, akkor is mondtam, h jók maradtak. basszus, bámulom a bnőim melleit, de gáz......

    VálaszTörlés
  19. nemtom, én főleg az emberek orrát nézem:DD

    VálaszTörlés
  20. re: 2:42 DU

    pont emiatt indítványoztam független szakértői vizsgálatot - döntsön a nép! (vagy legalábbis én, mint annak meghatalmazott képviselője)

    VálaszTörlés
  21. én a pasik seggét, egyre durvábban :D mega magasságot, szájforma, szemszín (no barna)

    VálaszTörlés
  22. érdekes, a seggek valahogy sosem érdekeltek. az alkar sokkal izgalmasabb darab. a száj se hat meg, akkor már jobban érdekel valakinek a szaga:)

    VálaszTörlés
  23. én meg szemöldökfetisiszta vagyok, tegnap csak azért vettem fel valakit iwiwre, hogy legyen egy jó szemöldök f és k között

    VálaszTörlés
  24. aszittem a pasik mell- és vádli, ez a szemöldök extrapoerverz

    VálaszTörlés
  25. jójó, mell/segg az olyan alap, mintha faszfetismusról beszélnénk nőknél

    VálaszTörlés
  26. nekem a szemszín a perverzióm, ja meg lábfej, b..us el is felejtettem.

    VálaszTörlés
  27. pedig a száj fontos, nagyon fontos, nem szeretem a pengevékony ajkakat, meg amúgy is, a nyál tartja össze az embereket (meg a fascia:D), na.

    VálaszTörlés
  28. a szem is fontos, leginkább kék, vagy zöld, vagy szürke.

    VálaszTörlés
  29. ebben tök egyetértek, száj, szem is uez nekem is.

    VálaszTörlés
  30. igazából kurvasok kritériumnak kéne megfelelni nálam, be se írom őket tételesen, mert elsodor a népharag

    amivel viszont kicsit népszerűbb lehetek, hogy nagyobb vízkiszorítású nők is szóba jöhetnek

    VálaszTörlés
  31. én kézmániás vagyok. aztán segg, és aztán mell.

    VálaszTörlés
  32. az arc fontos, azt látom a legtöbbet.

    VálaszTörlés
  33. nagyobb vízkiszorítású :D egyik pasim megfogalmazása alapján ő nagyigényű :D

    VálaszTörlés
  34. gg nincs egyedül ezzel a szemöldök fetisizmussal. már ketten is megdicsérték az enyémet. az egyik egy metrón történt. vicces volt.

    amúgy pedig szép száj, szép alkar és nem összenőtt szemöldök az ideális szerintem.

    VálaszTörlés
  35. Én meg nő szeretnék lenni egy időre.

    VálaszTörlés
  36. nekem most egyszerűen gyönyörű a szemöldököm, a kozmetikus, akihez járok zseniális

    VálaszTörlés
  37. az gáz, hogy én nem járok kozmetikushoz, és csak úgy szabadon nő a szemöldököm, bele a világba?

    VálaszTörlés
  38. de te szőke vagy, nálam bizonyára kevésbé fekete és vad szemöldökkel. szóval nem gáz. én se jártam kozmetikushoz sokáig, aztán az összes barátnőm baszogatni kezdett, hogy tépessem ki a szemöldökömet. cinny ha meglát, azonnal kínozni kezd egy csipesszel, bárhol vagyunk:)
    mellesleg fel nem foghatom mitől fekete a szemöldököm: kislánykoromban vörösesszőke hajam volt (jó, hát mostanra már sötétbarna), ráadásul abszolút fehét bőrű vagyok.

    VálaszTörlés
  39. nem kell szedni, ha a szemöldököd egyértelmű, koherens szálakból áll, és a wikipedia "eyebrow" címszavánál látható illusztrációk formavilágát követi

    VálaszTörlés
  40. őőő, én már amikor Veszprémbe jártunk, gondoltam, h tök jól állna neked, ha kiszednéd, csak nem mertem mondani :) fú, a wikipediában szürkészöldeskék szemről is van kép, vagy csak a szemöldökfílek élhetik ki perverzióikat? :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.