hétfő, június 25, 2007

feljegyzések a pokolból

Mivel Toni megállás nélkül üvölt, most már kissé aggódom, hogy az elkövetkező egy hét alatt amíg itt lesz, valaki felgyújtja majd a lakásomat.
Így képzelem el különben a poklot: az üvöltő macska miatt kibaszottul fáj a fejem, hőség van, mivel be kell zárni minden ajtót és ablakot, hogy ne hallják az üvöltést (persze így is nagyon jól hallani), én egy végeláthatatlan fordítást próbálok befejezni, de nem tudok koncentrálni a zajtól és a melegtől, szétmegy a seggem, fáj a derekam és a térdem.
Most kivételesen örülnék, ha elrabolnának az ufók.







PS.: A nők még macskában is sokkal normálisabbak, Fanni egész este undorral nézi a üvöltő Tonit.

41 megjegyzés:

  1. ha úgy néznek ki, mint david bowie, akkor feltétlen ajánlj be nekik.

    VálaszTörlés
  2. szólni fogok az érdekedben, bár ma én akarok velük menni, az itthoni lét elviselhetetlen.
    asszem holnap könyvtárba menekülök, tűrhetetlen itt az élet de tényleg.

    VálaszTörlés
  3. én még elleszek otthon, szeretném kipihenni magam a nagy találkozás előtt...
    egyébként itten most megjegyezném, hogy mindenki hülye, aki nem jött tori koncertre, TORI AMOS isten.

    VálaszTörlés
  4. de tori amos annyira borzasztóan nagyon szomorú zenét csinál. én ági barátnőmmel hallgattam régen sokat, ő imádja.

    VálaszTörlés
  5. ez egy kicsit igaz, de azért kihagyhatatlan. amikor egyik kezével a zongorabillentyűket csapkodja, a másikkal szintetizátoron játszik, s vonaglik a széken, s mindezek közben átszellemülten énekel, s nem mellesleg csodálatos hangon...
    és két és fél órát játszik megállás nélkül és még szép is. IMÁDIMÁDIMÁDIMÁDIMÁDIMÁDIMÁD.....

    VálaszTörlés
  6. szerintem nem szép, de szép a hangja, ez már igaz.

    VálaszTörlés
  7. na, néztem róla képeket, azér nem tetszik, mer olyan darabos az arca, a festék tartja össze:)

    VálaszTörlés
  8. nana, nem az a tökéletes szépség, de nekem azért tetszik, mert zöld a szeme, cuki(=nagyon jellegzetes) fogai vannak, szép a szája, kicsit elállóak a fülei (neki még ez is jóláll)és nagyon sok arca van (nem egyszerre) és amúgy is csudálatos, és igenis szép. IMÁD

    VálaszTörlés
  9. hát jó, legyen neked karácsonyod:)

    VálaszTörlés
  10. nem kell ehhez karácsony... (próbállak meggyőzni, te lány)

    VálaszTörlés
  11. na jó, a kedvedért majd még tanulmányozom a jelenséget:)

    VálaszTörlés
  12. Nincs igazad, mert 1. Fanni otthon van, Toni idegenben, ezért érthető, ha rosszul érzi magát; 2. Toni lázad a helyzete ellen, s ez jobb, mintha belenyugodna a sorsába.

    VálaszTörlés
  13. re: (törölt hozzászólás)
    mér nem zárod be valahová? amúgy meg nehogymá áthallatszon a macskanyávogás a szomszédba...

    VálaszTörlés
  14. ha bezárom még jobban ordít, iszonyú erős hangja van, ma egy negyediken lakó kezdett panaszkodni nekem a macska miatt. (én a másodikon lakom) az egész ház hallja, nem tudod elképzelni milyen. nem nyávog, hanem bömböl:)
    ja, ha törlök az csak azért van, mert mindig vmi hülye vita generálódik ilyenekből és most nincs energiám ilyesmire.

    VálaszTörlés
  15. nem kell tonit a nethez engedni :D

    VálaszTörlés
  16. gg ne idegeskedj, nyugi.

    VálaszTörlés
  17. újabb enigmatikus yoda-intelem... (de hát miért volnék ideges?)

    VálaszTörlés
  18. Mert dühös megjegyzéseket teszel, amiket törölni kell.

    VálaszTörlés
  19. Tőlem vagy ideges amúgy, Mollyt is ki szoktam akasztani, meg másokat. Szeressétek a másságot.

    VálaszTörlés
  20. 1. sosem voltam itt törölve, most is a sajátjával tette
    2. nem szoktam miattad idegeskedni, teljesen ártalmatlanul nyomod (hogy a többiek mér idegesek rád, azt se értem soha)

    VálaszTörlés
  21. Akkor félreértés volt, oké, de akkor meg a Molly ideges. Valaki itt mindig ideges, mi bajotok van?

    VálaszTörlés
  22. ott van: 50°, jack, üvöltő macska

    VálaszTörlés
  23. molly különben is hirtelen haragú.

    VálaszTörlés
  24. ja, az nem derült ki számomra, hogy kornél is te vagy-e, de ha igen, akkor abban a szerepben tényleg idegesítesz

    VálaszTörlés
  25. na ne játszd meg magad...
    egy magvas hozzászólását nyilvánítottuk először yoda-idézetnek, aminek nyomán megjelent yoda mester, majd yoda

    VálaszTörlés
  26. De ez is azért van, mert kiakadtok a hozzászólásaim miatt, s ilyenkor kénytelen vagyok nevet váltani, hogy elkerüljem a szitkokat.

    VálaszTörlés
  27. Engem ugyamis tiltottak már ki internetes fórumról: nem fogjátok elhinni, de az MNO fórumról pl. örökre kitiltottak. /És úgy, hogy erről a gépről semmilyen más néven nem tudok oda behatolni./

    VálaszTörlés
  28. na ne csináld már... a magyar gerinc nem hajol, tessék következetesen, saját néven kiállni a véleményed mellett

    VálaszTörlés
  29. onnan nem tudom miért tilthattak ki... nekem itt tényleg békés növényevőnek tűnsz

    VálaszTörlés
  30. Mert itt visszafogom magam, Mollyra tekintettel. Elég baja van a Jackjével, még pont az én szövegem hiányzik neki.

    VálaszTörlés
  31. akkor sem tudom elképzelni, hogy az magyar nemzettel összefüggő bármilyen fórumon valaki túl szélsőséges, és kitiltják.
    valami mást követtél el.

    VálaszTörlés
  32. De, pedig ez történt: túl szélsőséges voltam az MNO fórumán.

    VálaszTörlés
  33. nahát kurva kíváncsi vagyok mi lehetett... meg lehet még találni? :D
    különben én olvasok kuruc.info-t meg ciganybunozes.com-ot is, hogy meglegyen a balansz.

    VálaszTörlés
  34. Na, ez már döfi. Pontosan nem tudom, talán a közel-keleti helyzetet elemeztem, amikor levettek a műsorról, mi másért veszik le az embert?

    VálaszTörlés
  35. mittudomén, bármilyen fórumozók közti konfliktus miatt (sose jártam ott)

    VálaszTörlés
  36. Erre nem válaszolhatok, mert megsértem a legfőbb tabut.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.