hétfő, február 01, 2010

recognishun

Rájöttem, hogy én itt óhatatlanul is belecsúsztam egy ilyen királylány szerepbe. Nem dolgozom (sőt, igazából nem is kell dolgoznom), külföldön élek, egy csomót utazunk...
Látod és mégis folyton panaszkodsz...
Hát igen, mert elvileg egy királylánynak nem kell diákhitelt meg lakáskölcsönt fizetnie és állandóan a pénz miatt stresszelnie, merhogy kedves édesapja, a király, kicsit gazdagabb mint az én apám, szóval én igazából sajnos csak fapados királylány vagyok...

5 megjegyzés:

  1. nem rossz az, hogy nincs rendszeres napi elfoglaltságod?

    én is épp munka nélkül vagyok - bár más okból mint te - és rohadtul hiányzik a rendszeresség, a munka, hogy foglalkozzak valami értelmes dologgal, és persze a társaság is...

    VálaszTörlés
  2. Fapados királylány! Hö-hö-hö! :oD

    VálaszTörlés
  3. Fiorella: dehogynem rossz, gyűlölök nem dolgozni (otthon mindig rengeteget dolgoztam), ezen nyivákolok itt vagy másfél éve, ráadásul tényleg nagyon nyomasztanak a pénzproblémák, csak most már ideje más aspektusból gondolni erre az egészre, mert se a nyavalygástól, se a munkakereséstől nem változott semmi mióta itt vagyunk.
    najó, tanítok egy kicsit, de abból meg már otthon is elegem volt...

    VálaszTörlés
  4. és a tanításon kívül máson gondolkodtál már - vagy olyasmit nem akarsz csinálni, ami nem kimondottan passzol a végzettségedhez?

    VálaszTörlés
  5. mindenen gondolkodtam, de Triesztben az ember sajnos csak a gondolkodásig juthat el, mert semmire nem kap lehetőséget ilyen-olyan okokból. boldogan lennék mosogató is akár, ha lenne aki alkalmazna, de itt a mosogatót is csak nagyon magas szintű olasszal alkalmazzák (valamennyire tudok olaszul, de nem nagyon jól és amúgy is, nyilván inkább olaszokat szeretnek bárhová felvenni), illetve a nyelviskolákban nem számít a nyelvtanári végzettségem, mert nem vagyok anyanyelvi angol vagy amerikai és itt sajnos bezárul a kör.
    szerencsére csak két évig vagyunk itt (lassan elkezdem vágni a centit, mert úgy kilenc hónap van hátra a két évből) és reményeim szerint innen olyan helyre távozunk, ahol én is dolgozhatok (vagy legalább csinálhatok valami értelmeset) majd.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.