kedd, április 20, 2010

áldatlan állapot vol. 95201589

me: amit most érzek, azt kéne éreznie az összes esküvőt követelő rokonnak
pedig csak fél órát mászkáltam
M: o!
mi lett?
me: de olyan volt, mintha követ törnék valami fogolytáborban
hát először is iszonyú gyenge vagyok
két perc séta után leizzadok és le kell ülnöm mert úgy érzem, hogy összeesek
alig tudok állni
szerintem nincs vérnyomásom
M: nagyon sokat fekudtel. szerintem lehet, hogy minden nap kene 20 percet setalnod, hogy ne gyengulj le teljesen!
me: hát lehet
meg aztán a szagok az utcán
borzalmasak
majd megőrültem

4 megjegyzés:

  1. méresd meg a vasat a véredben....

    VálaszTörlés
  2. nincs baj a vasammal, meg szedek is egy rakást, persze állítólag a sok vastól is fokozódik a hányinger.
    á, ez ilyen terhes-gyengeség, nem is hasonlít más gyengeséghez.

    VálaszTörlés
  3. Kiróbáltad az ilyenkor ajánlott népi meg házi módszereket? Vagy nem hiszel az ilyesmiben?

    VálaszTörlés
  4. mindent kipróbáltam - de hányok tovább, rendületlenül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.