szombat, április 17, 2010

esküvősös

Sehogy nem tudunk megegyezni az esküvőt illetően (szerintem az esküvő a szülőknek és nagymamáknak rendezett színház), mert például fogalmam sincs, hogy most akkor muszáj-e fehérben lennem ha már úgyis tök terhes vagyok, meg egyáltalán, mi lesz, ha akkor még mindig rosszul leszek és különben is, valahogy két okádás között kisebb gondom is nagyobb az esküvői előkészületeknél meg ruhavásárlásnál és már el is képzeltem, ahogy hazamegyünk és ruhákat kell próbálgatni és az összes ilyen nyavalyás szalonban vécébe lógó fejjel fogok szenvedni próba helyett, meg egyáltalán, a kölcsönzés is felháborító összegekért megy, egy darab rongyért minimum hatvanezret kell fizetni, szerintem ez iszonyú pazarlás és ami igazán tetszik, az úgyis a legdrágább általában, az online vásárlás viszont rizikós, mert mi van, ha nem jó, ha nagyon ronda, ha szakadt, meg úgyis végül méretre kell igazíttatni, meg egyáltalán, mindennel egy csomó macera van, varrónőhöz rohangálni, cipőt venni, jajjaj, én meg pokoli rosszul vagyok, semmi kedvem ezzel foglalkozni, örülök, ha túlélek egy-egy napot, tegnap este azért fohászkodtam, hogy bárcsak erre járna egy sorozatgyilkos és én lennék a következő áldozata, szóval nemtom, igazából a hátam közepére se kívánom ezt az egészet, úgyhogy ma, amikor próbáltuk megbeszélni, hogy mit is kéne csinálni, akkor kínunkban kitaláltuk, hogy fürdőköpenyben és papucsban leszünk és viszünk magunkkal pöttyös strandlabdát is és amíg az anyakönyvvezető beszél, addig vízipisztolyozzuk egymást.

6 megjegyzés:

  1. Ha a rokonság elvárásainak akartok megfelelni, akkor legyél fehérben; ha szimplán jól akarod érezni magad és csinos akarsz lenni, akkor szerintem vegyél valami számodra tetsző koktélruhát. Most amúgy is divatos a mell alatt szabott ruha, az elrejti a hasadat is, ha addigra már látszana, és a ruhát is fel tudnád később is venni.

    Különben pedig ha nem esküvői ruha kölcsönzőből veszel ki ruhát, hanem olyan helyről, ahonnan a szalagavatóra szoktak a középiskolás lányok, akkor negyed annyiból kijössz. És ezekben a kölcsönzőkben is szép fehér ruhák vannak. Tavaly a kolléganőm intézte a lány osztályának a kölcsönzést, jó áron, onnan tudom ezeket.

    VálaszTörlés
  2. valószínűleg az egész esküvőt meghatározza, hogy az ember kinek akar megfelelni, úgyhogy szerintem ennek eldöntése a kulcsa mindennek.

    VálaszTörlés
  3. Ha csak a szülőknek és a nagymamáknak akarsz megfelelni a saját esküvődön, akkor valószínűleg nem fogod jól érezni magad. Pedig szerintem ők éppen azt szeretnék. Csak boldognak szeretnének látni kettőtöket együtt. Az esküvőtökön is.

    VálaszTörlés
  4. Molly: ez a legnehezebb szerintem. Nekünk szerencsénk volt, mert anyósom (72 éves) halál jó fej, neki az volt a lényeg, h. mi jól érezzük magunkat, és minden másban is ilyen elfogadó. Az én szüleim sem szóltak bele, mert már meghaltak. A barátoknak meg mindegy volt. Úgyhogy a férjem halászgatyában és saruban én meg egy mini koktélruhában vonultunk az anyakönyvvezető elé.

    VálaszTörlés
  5. Általános iskolai barátnőm egy csíkos lenvászon nadrágban és egy harmonizáló színű világos lenvászon pólóban volt. De ő már 8 hónapos volt és az egész élete arról szól, hogy kiakassza a szüleit. :o)

    A hajában helyes kicsi kék virágos csatok voltak, egyedül az volt alkalmi viselet rajta. :o)

    VálaszTörlés
  6. :-DD Az általad itt vázolt esküvönél jobbat úgyse tudtok csinálni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.