szerda, augusztus 04, 2010

h&h (hányás és hiszti) vol. sok

A másik, ami viszont valóban aggasztó és amit szintén a nyavalyás neten találtam, az az, hogy a legtöbb amerikai nőgyógyász állítólag már nem vállal el nagyon terheseket, vagy ha el is vállal, hónapokig kell várakozni a bejutásra, nekem meg nem lesznek erre hónapjaim, remek, csodás.
Szóval a hogy fogsz ott szülni? végtelenül idegesítő kérdés kezd új értelmet nyerni.

Hogy fogok ott szülni? Úgy tűnik, prímán, ha egyszer sikerül elvergődnünk odáig. Külön szobában, ágyban, párnák közt, vagy ilyesmi.
Hehe, ez vicces volt. Az történt, hogy felhívtunk egy, azaz egy darab orvost, mondtuk mi a helyzet, ilyen és ilyen biztosításunk lesz, ikerterhesség, harmincadik hét, erre aszonta, jóvan, menjünk szeptember elsején. Most nem tudom, hogy különösen szerencsések vagyunk-e, vagy csak szimpla huhogás ez a több hónapos várakozás.
Amúgy meg nyűgös, hisztis és rosszkedvű vagyok: megint kezdek sokat hányni, rengeteg savam van, a gyomrom átköltözött a torkomba, meg amúgy is: átalszom az életemet, pont mint az elején. Egy vegetatív keltetőgép lettem. Csak enni meg hányni kelek fel, csodás.
Elegem van az áldott állapotból, türelmetlen vagyok, kérem vissza a régi testemet, nem lehetne egy kicsit lerövidíteni a terhességet? Meg egyáltalán: ikrek esetén igazán átvehetné az egyik gyereket a kedves apukája, vagy valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.