kedd, december 06, 2011

"brummom, brummom tizenhárom"

Mostanában új aggodalmat fejlesztettem ki.
Jaj, ne.
De, de, képzeld, mikor látom a volt osztálytársaim képeit a wiwen, akkor azon szoktam nyafogni magamban, hogy jó, jó, most már van gyerekem, na de a többieknek már legalább tíz éves, van akié érettségizik...
Jézusom, kit érdekel?!

Hú, teljesen megdöbbentem, az előbb láttam egy volt osztálytársam képét a kamasz lányával, a csaj annak idején nagyon kicsi, nagyon sovány és nagyon halk szavú volt, most meg egy ilyen gyöngysoros, kifestett, szőkített, kosztümös asszony, hát, nemtom, gyerek ide vagy oda, én szerintem a büdös életben nem fogok gyöngysort hordani, meg látványosan asszonyosodni - trapéznadrágban és batikolt pólóban is felneveltek már gyerekeket, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.