péntek, február 01, 2013

A kommentelés szabályai

Okulva a régi kommentekből - eszméletlen sok volt egyébként, több ezer, nemrég néztem -, a következőket kell tudni a kommentelőknek: engem alapvetően halálra idegesítenek a kommentek, de nem azért, mert nem érdekel az olvasók véleménye - de, nagyon is érdekel, sőt, a problémám pont ebből fakad - , hanem inkább magam miatt: egyrészt nem szeretem túlértékelni a blogot, nem szeretek túlzott jelentőséget tulajdonítani sem az én csapongó érzéseimnek, tudálékosságomnak, stb sem mások csapongó érzéseinek, tudálékosságának, stb. és a kommentektől, meg a sokszor teljesen meddő vitáktól, kioktatásoktól, összecsapásoktól az egész kommentelősdi-blogosdi elkezd önálló életet élni és az engem zavar.
Úgyhogy aki  egy kicsit is szereti ezt a blogot, az ne álljon le csak azért kommentelni, hogy valamit odaböffentsen, ha szabad ilyet kérni. 
Ne kezdjen kioktatni, ne kezdje megmondani, hogy nekem mit hogy kéne, mi jó, mi nem jó - csináljunk úgy, mintha autonóm lények beszélgetnének, vitáznának, legyenek építő megjegyzések, meg ilyesmikre gondoltam. 
Ja, azt külön kérem,  hogy ne jegyezzétek meg minden másnap, hogy mennyit nyavalygok: hát persze, hogy nyavalygok, ezért írom ezt a blogot - nincs is csodásabb, mint egy jót vinnyogni itt, trust me. Aztán azt sem kell feltétlen hangsúlyozni, hogy mit nyavalygok, de jó nekem, bezzeg az afrikai éhezőknek/börtönlakóknak/hajléktalanoknak/háborús menekülteknek/stb.
Majd én tudom milyen nekem. Játsszuk azt inkább, hogy beszélgetünk. Felnőtt emberek módjára. Szépen. 
Na, díl?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem tök rendes ember és anya vagy. Szeretem olvasni a blogodat, és soha nem kommentelek, csak gondoltam, akkor majd most :)
    Kitartás, gyógyuljatok meg mind :)
    A blog pedig igenis nyavajgásra való, felelős viselkedésre vall, ha valaki a netre hány ahelyett, hogy a szeretteit amortizálná vele...

    VálaszTörlés
  2. nahát, te itt?:) örülök. sosem írsz már blogot?

    VálaszTörlés
  3. most nyílván megszegem a kommentelési kitételed, de el kell mondanom, hogy én egészen komolyan most fedeztem fel, hogy lehet kommentelni(:D), pedig már elég rég olvaslak. no de ennek örülök, mert szeretem olvasni amit írsz!

    VálaszTörlés
  4. nem szegted meg a kitételeket, szabad azért beszélni:)
    az úgy van, hogy négy évig lehetett kommentelni, aztán olyan két és félig nem, aztán most megint, de valami baj van a template-tel, így csak a nagyon szemfülesek vették észre;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.