szerda, július 10, 2013

"My sweet prince, you are the one"

Van egy ismerősöm a Facebook-on, tulajdonképpen háromszor ha találkoztam vele, ő is ilyen zenekari csaj volt vagy száz évvel ezelőtt, onnan ismerem. 
Valamelyik nap megváltoztatta a kapcsolati státuszát és mivel én alapvetően Miss Marple vagyok, azonnal kíváncsi lettem az új pasijára, nosza, megnéztem gyorsan.
A fickó háttérképe vagy kezdő képe (vagy fogalmam sincs magyarul hogy hívják a profil kép hátterét), szóval ez a bizonyos kép az Auschwitz-i koncentrációs tábor bejáratát ábrázolja a jól ismert Arbeit Macht Frei felirattal, a srác profilképe pedig Hitler.
Ennek a bizonyos lánynak három gyereke van, szerintem már negyven fölött lehet, persze egyszer már elvált, én meg elgondolkodtam, hogy tényleg ennyire nagy bajban vannak a nők, te jó ég? Tényleg ilyen férfiak a szerelmeik (a csaj elhelyezett pár szerelmesen egymásra nézős képet is, úgyhogy Hitler mellett ott figyel a romantika azért)? Azóta se térek magamhoz.

Amúgy meg ez a sztori csak ürügy volt, mert nem mertem csak úgy natúrba még egy albumot az arcotokba tolni, de most már előrukkolok vele, itt van, tudom, hogy tömény ez a sok fénykép, de aki nem akarja, ne nézegesse, nohát.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem sokan társfüggőségben szenvednek, mert ezen már én is sokat gondolkodtam, és inkább bármelyik pasi jó egy idő után, csak ne legyenek egyedül. Nem tudok másra gondolni :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.