szombat, július 06, 2013

"Sometimes it's faded disintegrated for fear of growing old Sometimes it's faded assassinated for fear of growing old"

Gyerekek, tegnap rájöttem, hogy a step aerobic dvd-t, amit még Amerikában vettem, szintén ötvenen felülieknek ajánlják. (most ezen megint felröhögtem)
Csodálkoztam is, hogy milyen egyszerűen követhető - a borító szerint beginner -, mert tapasztalataim szerint egy átlagos step aerobic órát csak egy profi dobos tud végigcsinálni, aki képes az összes végtagját egymástól függetlenül, baromi gyorsan mozgatni.

2 megjegyzés:

  1. :D épp egy ilyenre lenne szükségem, ahol egyszerre csak egy testrész mozog, lehetőleg egy irányba... lassan :D

    VálaszTörlés
  2. itt is van egy kis cifrázás, de a néni nagyon lassan elmagyaráz mindent és lassan betanítja a mozdulatokat. mondjuk már a néni miatt is gyanakodnom kellett volna, szerintem tuti ötvenen felül van:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.