kedd, május 08, 2007

"Hogy tied legyen az, ami nem a tiéd, a nincstelenség útján kell járnod."

Nem nagyon akarom bevallani, csak egy egészen kicsit, de nem, persze egészen kicsit sem, marha kínos ez nekem, a fasza csaj imidzsem rovására megy ugyebár, merhát okés, hogy én folyton azon kapom magam, hogy nemhogy fasza csaj nem vagyok, de a szerencsétlenek között is a legszerencsétlenebb fajta, dehát ti ezt azér ugye nem tudjátok, mer vaslédinek mutatom magam, közben meg csak vasba csomagolt szardarab vagyok, szóval azér itt a post végére eljutva nincs mit tenni, úgyis olyan önvallósban vagyok, tehát az van, hogy kéne valaki akit szerethetek.

6 megjegyzés:

  1. ebben semmi szégyen nincs, én a szerelemre való kiéhezettségemet szex utáni vágynak álcázom, ennyi

    VálaszTörlés
  2. én nem álcázom, nálam mindkettő létező dolog.

    VálaszTörlés
  3. az a baj, h már nem is érdekel annyira a szex, sokkal inkább valamiféle érzelmi kihívás kéne, vagy szellemi, vagy valami már hát.

    VálaszTörlés
  4. engem érdekel a szex...pl esetleg a szex miatt képes lennék elhinni, hogy van isten:D

    VálaszTörlés
  5. tök durva, régebben én is iylen vtam, vaze, elfrigidültem totál, hihetetlen, hha nincs szex, egy idő után elfelejted, h régen az volt a hobby-d, úgymond.

    VálaszTörlés
  6. de ez azért jó is, szörnyű lenne ha szexmentes idősszakokban a falat kaparnád...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.