hétfő, május 28, 2007

Le a munkával!

Öngyilkos leszek ha még sokáig ezt a fost kell fordítanom. (Márpedig muszáj lesz).
Egyrészt fáj a seggem az üléstől, másrészt könnyezik a szemem az állandó monitorbámulástól, harmadrészt megőrülök az olyan mondatoktól, hogy Váltsd valóra álmaid, légy aki vagy, ne hagyd elnyomni magad, blablabla, bullshit.
Volt egy tanítványom aki a GE-ben dolgozott - mellesleg hites volt szegény, úgy meg azér minden könnyebben érthető - és egyszer valami éves beszámolót kellett írnia és még azt is meghatározták nekik, hogy milyen nyelvtani szerkezetből mennyi lehet a szövegben, így például nem írhatott szenvedő mondatokat.
Szerintem multicégnél dolgozni kábé annyira lehet kellemes, mint amikor hosszas elektrosokk-terápiának vetnek alá valakit.
Kicsit anarchista hangulatba kerültem, úgyhogy: Öljünk meg minden rohadékot!

4 megjegyzés:

  1. Én is ellenzem a globalizációt ill. a multicégek világuralmát, ha nem is éppen anarchista alapról. Ne haragudjon senki ezért se.

    VálaszTörlés
  2. de téged a vad magyarságtudat hajt, engem meg egész más.

    VálaszTörlés
  3. én nem ellenzem a globalizációt csak a koránkelést.
    szóval öljünk meg minden rohadékot!

    VálaszTörlés
  4. ahhoz nem kell multicég, elég ha szabadúszó angoltanár vagy...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.