vasárnap, május 13, 2007

Someone please, knock me up*

Ő: XY-nak most lesz az esküvője.
Én:Akkor már gyerekük is lesz, nem? Mostanra nyilván már pont annyira megunta a csávó, hogy teherbe ejtse...










*
aki a címben rejlő többértelmű szóviccet pontosan megfejti, azt leszopom...jójó, bocs, már megint milyen közönséges vagyok, csak vicceltem, hát persze, szóval az kap tőlem mondjuk egy fagyit. Okéoké, nem olyan nehéz, dehát azér kicsit kell tudni hozzá angolul, ejnye. Aki szótár nélkül megmondja, azt azér talán leszopom...az amúgy is olyan nagyon szexis ha valaki tud angolul na. (A tud angolul az azér nem ám középfokú nyelvvizsga szint, oké?)

20 megjegyzés:

  1. csak a felcsinálós jelentését ismerem - gondolom nem ebben kéne absztrakciót keresni

    VálaszTörlés
  2. pont a másik jelentésével együtt érdekes...

    VálaszTörlés
  3. én nem játszom, mert előnyökkel indulok, és nem tudnál leszopni (bááár...) :D

    VálaszTörlés
  4. nem minden angol szakos ismeri eztet itten, hehehe

    VálaszTörlés
  5. amúgy tényleg, mi van az egyetemmel? befejezted végre? szakdoga? bárdos? (drága bárdos) de tényleg...

    VálaszTörlés
  6. ha lehet, hagyd már ki őt a szexuális fantáziáidból, maradjon az öreg Bridges. januárban leadom, most épp alk. ny.-re írok egy frenetikus esszét, illetve kettőt, tehát holnap valószínű, nem dolgozom :D az én kedvencem: knock boots with sb. sztem k..ra érzékletes.

    VálaszTörlés
  7. nade és mi van a vizsgával amit nem csináltatok meg tavaly félévkor? az már megvan?

    VálaszTörlés
  8. A segítséggel akkor a felkeltés. Nekem nincs papírom angolról, és mivel nem tudtma rögtön meg nem is jártma erre napokig, így erről lecsúsztam. Kár.

    VálaszTörlés
  9. minden vizsgám megvan, már nem járok! a hocknál megcsináltam, 5-ösre, bele sem kérdezett, katának is meglett. csak a szakdogát kéne leadnom+nyelvvizsga. te már nyelvvizsgáztál? (számonkérő hangnem)

    VálaszTörlés
  10. és államvizsgáztál is? (merhogy azt a szakdoga nélkül nem tudsz, nemde? (ja, számonkérő hangnem:D)
    nem, nincs meg a nyelvvizsgám, most készülök lenyomni a nyáron.
    igen, kedves paul, bezony a brit angolban felkelt, az amerikaiban felcsinál, mókás nyelvek ezek:)

    VálaszTörlés
  11. nem, dehogy, szakdoga, tod, majd január, v mi... nyelvészeten is ezt tervezem, de sztem majd megint nem tok súlyozni a 2 közt, és akkor egyikből sem, ismét...

    VálaszTörlés
  12. shite.
    pünkt egy olyan játékról lemaradni, ahol szopást lehet nyerni. bezzeg amikor olvasom a blogot, akkor még egy táskarádiót sem hirdetsz meg.

    VálaszTörlés
  13. :DDD
    iván, egyszer már nyertél egy szakaszjegyet itten, ne elégedetlenkedj

    VálaszTörlés
  14. ja, de még azt se kaptam meg...remélem, hogy legalább a bj nyertesét rendesen kifizeted...:D

    VálaszTörlés
  15. lemondtál a jegyedről önként. senki nem nyert mert túl hamar elárultam a megfejtést...

    VálaszTörlés
  16. ja, és ha én becsszóra mondom, hogy tudtam a megfejtést szótár nélkük, akkor nyertem?

    VálaszTörlés
  17. ja, hát pont erről van szó.

    VálaszTörlés
  18. bár kétségtelenül vicces szituáció lenne ha eljönnél átvenni a nyereményt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.