szerda, május 23, 2007

Kicsi sárga (telefonbeszélgetés)

Én: Valld be, azért hívtál, mert hallani akarsz a kicsi sárga kutyáról. A kicsi sárga kutya a hajléktalan gazdájával hever az egyes villamos Árpád hídi megállójában egy nagyobb sárga kutyával, szerintem az a mamája és a hajléktalan láthatóan imádja a nagyobb sárga kutyát, de a kicsit elhanyagolja.
M: Honnan tudod?
Én: Már egy ideje figyelem őket: mindig csak a nagyot simogatja, szerintem ez felháborító és igazságtalan, aláírást fogok gyűjteni a kicsi sárga kutya érdekében.
M: Le akarom tenni.

6 megjegyzés:

  1. Kezdek aggódni érted, de komolyan.

    VálaszTörlés
  2. pedig ezek az életem legkellemesebb epizódjai...

    VálaszTörlés
  3. Neked az iskolában kéne lenned amúgy.

    VálaszTörlés
  4. hát nem, mer elmaradt a vizsga, hehe

    VálaszTörlés
  5. Persze, mert a vizsgák csak úgy elmaradnak.

    VálaszTörlés
  6. fizika és kémia szóbeli lett volna, de senki nem bukott, úgyhogy nem volt...a vizsga bezony elmaradt, éjjenéjjen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.