szombat, június 02, 2007

a macska és egy boxos pasi

Egy kedves boxos ismerősöm vett Fanninak öt különböző macskakaját csak úgy - nem ismerjük őt személyesen, hümm -, de mivel állítólag nem lelkesedtem eléggé, az ötből csak hármat akar Fanninak adni és el is képzelte, hogyan vitatom meg az ügyet a macskával:

molly: csak hármat küld, mert rosszul fogalmaztam.
fanni: mit?
molly: mindegy. hármat ad az ötből.
fanni: köcsög. biztos kutyapárti.
molly: nem tudom. mi legyen fannikám?
fanni: hülye a gyerek?
molly: asszem, miért?
fanni: akkor előre tolunk téged sánc jelleggel.
molly: vagyis? mi a szart akarsz?
fanni: hívd meg egy sörre.
molly: a nénikéd. miért én? a te kajád. neked vette.
fanni: egen és szerinted én mit csináljak? hívjam fel és doromboljak? ő meg faxon elküldi a cimkéjüket?
molly: de én nem akarok vele sörözni.
fanni: nyugi, isztok egyet, szajrét előtte elkéred. aztán kértek egy második kört. onnantól úgyis ő fizet, ha ilyen pacskerszájú langylovag, aki nekem vesz kaját a dm-ben. vadromantikázik a macskakajával. öööhhrr, mindjárt behányom a szőrlabdát..
molly: jó de előbb megcsinálom ezt a határidős izét.
fanni: tőőőlemmm...

3 megjegyzés:

  1. Ez szép, nagyvonalú gesztus volt a pasitól,kérdés, a Fanninak akart-e jót, ez ugye nem valószínű, más célok vannak itt. Mint Boccaccio: Dekameronjában a Federigo solymáról szóló történet...Na mindegy.

    VálaszTörlés
  2. hát persze, hogy velem akar találkozni, de szerintem tök jó a módszer

    VálaszTörlés
  3. Biztos a Fanninak akart jót!!! :))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.