hétfő, december 31, 2007

boldogujj

Én nem is tudom. Biztos nem is vagyok nő; én nem vásárolni megyek ha rossz a kedvem, hanem fel akarom kötni magam. Ennek persze semmi köze az új évhez, csak úgy eszembe jutott, ne aggódjatok kis barátaim, remekül vagyok.
Különben meg mókás ez az egész szilveszteri téboly-parti: ha azt mondod valakinek a telefonba, hogy nem akarsz ma bulizni, akkor örülnöd kell, ha nem vitet be kényszerzubbonyban a pszichiátria megfigyelőjébe, mivel nyilvánvalóan súlyos depresszióban szenvedsz.
Jó, oké, bevallom, én valami olyasmit mondtam, hogy egyedül akarok lenni; ez egyszerűen tűrhetetlen ezen a csodás, háborús napon.
Igen, sajnos lesz, aki megsértődik, mert nem smárolok vele éjfélkor, szomorú, de mit lehet tenni... Emlékszem, egyszer bemerészkedtünk a Nyugatihoz éjfél körül és a szülőket rémülten hívtam a petárdák elől menekülve, hogyaszongya Bejrútból kívánok nagyon boldog új évet.
Egyébként ez egy érdekes év volt: ismét sokat tettem érte, hogy összekuszálódjanak a szálak, de most mégis sokkal jobban vagyok, mint évek óta bármikor.
A lényeg tehát az, kedves tévénéző gyerekek, hogy a szilveszteri buli nálam érdeklődés hiányában elmarad.

7 megjegyzés:

  1. Azért 2008 lehet egy jó év. Úgyhogy ezt kívánom neked.

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem volt semmi baj 2007-tel sem, bár ezt ezek szerint nem írtam le elég világosan, de köszönöm, legyen neked is jó:)

    VálaszTörlés
  3. úgy érzem ideje van most már egy kis friss újévi kommentnek ha már idejárok kukkolni egy ideje. mindezt teszem nagy egyetértésben bólogatva hümmhümm bizony és kisértetiesen meghasonulva a hasonlóságok láttán immár küldöm mágikus kívánságom boldogújjingújjban porcenángatyában a'la Krudinák a harc mezején. egy másik nemnő nő

    VálaszTörlés
  4. Nem lesz ennek jó vége, meglássátok...

    VálaszTörlés
  5. na. most pedig tedd szépen a szívedre a kezed és mondd utánam a következőket: "Én, szerencsétlen XY ünnepélyesen fogadom, hogy ezentúl nem pofázok bele mindenbe, hiszen az esetek legnagyobb százalékában fogalmam sincs, hogy miről van szó".
    ez természetesen nemcsak a mostani - amúgy szokás szerint teljesen fölösleges - megszólalásodra vonatkozik, hanem az összes többire, tudod, amikben az álszent életvezetési tanácsaidat adod és jó keresztény módjára zsidózol. tulajdonképpen nem a zsidózás miatt vagyok tőled rosszul - eléggé leszarom, hogy őszinte legyek, csakhát bosszant, hogy ez az egyetlen érved mindenre, ráadásul valóban azt képzeled, hogy ezek érvek, azt képzeled, hogy te itt érdemben vitatkozol, hogy a te szavad fontos -, hanem a képmutatásod és a sunyi üzemmódod miatt van hányingerem mikor megjelensz itt.

    VálaszTörlés
  6. Hogy jönnek ide a zsidők?

    VálaszTörlés
  7. zsidők? te kis ártatlan, forgasd csak a szemed, jól áll

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.