kedd, december 11, 2007

troubleshooting

Fáj a fejem és szomorú vagyok.

Dehát miért vagy szomorú?

Nemtom, estére mindig kiégek és hiába dolgozom baszott sokat, tudom, hogy ez a munka szart se ér.


Hát ja. Szerencsétlen idealisták ne menjenek legutolsó adminisztrátornak.
Amúgy a tündérmeséknek végképp befellegzett, írt Csilla Írországból: a büdös szakállú marxista szociológus merev, tavolsagtarto, sertodekeny es sajnalatramelto. szoval nem o lesz a ferjem, mert nem birom elviselni. de persze tudom, hogy ez neked nem uj, mert a levelek alapjan ez mar sejtheto volt. de azert kedves, es segitokesz. de borzalmas, hogy nincs is humora, nagy gaz van vele asszem. de most mar ezt is tudom, es boldogan varom az ujabbb hoditokat....és hát nem vagyunk egyutt, istenments....ennyit a karmáról és a végzetes találkozásokról, faszom.

Ma szigorú breakbeat-re gürcöltem annyit mint az állat; asszem az én munkabírásom páratlan, emlékszem, mikor gimnazistaként az anyámnál dolgoztam nyáron, egy hét alatt lenyomtam a négy heti munkaadagot. Az amerikaiak imádnak is, ma az összes mérnök velem csetelt, mondván, hogy intézzem a kurva ügyeiket; szeretik az igavonó barmokat itt a magyar gyarmaton. Nem baj, a tím a hétvégén megint épül, nekem meg van még épp egy hetem a b oldal harmadik számáig*, sej.




















PS:
Hosszú idő után először megint a macskára sírtam, ez nagyon rossz jel.
Csak azért nem pánikolok, mert igazából tudom, hogy arról van szó, hogy nekem soha semmi nem (elég) (jó).


* thx Iván. Van aztán még az a plágium is, hogy nagy lófaszt b oldal: dupla CD random lejátszásra állítva.

3 megjegyzés:

  1. Aki 2007-ben marxista filozófus, annak az agya komolyan érintett. Ja, és Marxnak se volt humorérzéke, végülis vagy vicceskedés, vagy osztályharc.

    Most sós a macskád? (hú, ez szar volt, megyek, megkeresem a Kommunista Kiáltványt.)

    VálaszTörlés
  2. Tévedsz Mosodás, Marx egyre inkább aktuális.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.