csütörtök, december 06, 2007

"That is not what I meant at all. That is not it, at all"

Hát nemtom. Azért határozottan máshogy képzeltem a dolgokat tizenöt évesen.
A menyasszonyi ruha már gyerekkoromban sem volt nálam fétis, de azért ábrándoztam a nagy szerelemről, a karmikus kapcsolatról, meg ezekről a bullshitekről.
Na ezekből maradt mára a fetrengve röhögés a seggszex kapcsán, meg olyan mondatok, mint a de legalább most már kussol szex közben...

Amúgy tök igazságtalan, hogy míg a férfiak minden valamirevaló nőt meg akarnak dugni, addig bennem általában semmilyen ábrándot nem ébreszt senki, hacsak nem mond az első pillanatban valami baromi érdekeset, vagy nem hasonlít valamelyik nagy szerelmemre. (Opcionális érdekesség még esetleg számomra, ha valaki transzszexuális vagy ilyesmi; szóval ha valami nagyon rendhagyó izgalomra számíthatok mellette...)
Itt van például az új kollégám: meg kéne vadulnom érte, mert jóképű, magas, szép az orra, kellemesen kigyúrt, filozófiából doktorál hamarosan, de persze kibaszottul nincs benne semmi érdekes...


6 megjegyzés:

  1. Tessék megalkudni. Én például elég csúnya vagyok, nagy az orrom, kellemetlenül gyúratlan a testem, semmi doktorátus, és bennem sincs semmi érdekes. Mondjuk az még lehet, hogy nyomokban hasonlítok valamelyik volt szerelmedre, de hát a nagy számok törvénye ennek a tézisnek is megálljt parancsol.
    Ja, és áruld el, miért írsz ilyen furán és ilyen sokszor a seggszexről. De csak akkor, ha nem voltam indiszkrét :()

    VálaszTörlés
  2. Túl udvarias vagy vele, ezt nem szereti.

    VálaszTörlés
  3. ó, igen, a jó, öreg kompromisszum, hát hogyne...
    seggszex:DD
    az anális szex írtózatom egyik legfőbb tárgya, viszont van egy barátnőm (ő velem ellentétben ezt a sportot űzi), akivel elég sokat beszélgetünk a szexnek erről a remek módjáról; hát ez az izgalmas történet itten

    VálaszTörlés
  4. ostoba legyecskénknek meg csak annyit, hogy semmi bajom az udvariassággal, viszont bizonyos embereket ha belepusztulnak sem fogok szeretni...

    VálaszTörlés
  5. Most már értem. Mondjuk azt nem teljesen értem, hogyan tudtok a seggszexről beszélni, ha nem próbáltad ki, de most hogy végiggondolom én is rengeteg dologról beszélek, amit nem próbáltam ki.
    Viszont ezt a szeretkezési formát kipróbáltam, és nem kerültem tőle a hetedik mennyországba. Talán jobb lett volna leszarni (ez itt elég furán hangzik), akkor gondolhatnám, hogy na jó, na jó, de a seggszex még hátra van.
    (Nem segít senki, magamtól írok ilyen zavarosan).
    Ja, és szerintem a legyed szeret téged. Bár ezt biztosan tudod.

    VálaszTörlés
  6. heroin és anális szex SOHA:); ez a mantrám ma este; amitől iszonyodik az ember, azt nem szabad erőltetni, nemde?
    ostoba legyek meg ne szeressenek (milyen szép eszperente). vagy szerethetnek is, nekem tök mindegy. a lényeg, hogy bármit is tesznek, én ne tudjak róla...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.