szombat, december 22, 2007

Hát így

Azért persze történnek vicces dolgok is - eltekintve attól, hogy a barátnők mostanában feltűnően sokat sirdogálnak a telefonba (én meg pofátlanul ficánkolok) -, itt van például rögtön ez a tegnap esti, siófoki diszkó fíling, amikor egy fiú, akinek elhomályosította a tekintetét a disznóbutaság, odajött hozzám, hogyaszongya Teljesen rád van izgulva a barátom és ezután a sokk hatására nem sikerült újabb strike-ot dobnom (egyébként is megdöbbentően bénán bowlingoztam tegnap, az élet elkeserítő, én mindig mondtam), meg aztán ugye szervezzük a vad szilveszteri bulit is:
Te, figyelj, Közgáz Szilveszter, korlátlan fogyasztás, ez vajon mit jelenthet?
Hát, hogy kurva szar zene lesz, amire köcsög emberek táncolnak majd, úgyhogy cserébe halálra ihatod magad.

Különben minden a régi, bár ma futás közben nem Auschwitz-ra, hanem Mauthausenre gondoltam, remekül ment, naná.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.