szerda, július 22, 2009

megszelídített rókás buli

Mo: Ha Amerikába mész dolgozni és engem is viszel, akkor el kell venned feleségül, tudsz róla?

Ma: Igen, pont ezen gondolkoztam tegnap cigizés közben.

Mo: És akkor elveszel feleségül?

Ma: Igen. És megcsinálhatod a Sark Kertes esküvőt*. 

* az én esküvőm ugyanis a Sark Kertben lesz, szilveszterkor (végre egy jó buli a városban, ugye), lila hagymás zsíroskenyérrel meg fröccsel és az lesz a legfőbb kikötés a meghívóban, hogy mindenki a leghétköznapibb ruhájában jelenjen meg, merhogy csak a menyasszony és a vőlegény lesz puccos (de nagyon durván puccos, abroncsos szoknya, fátyol, kesztyű, longzsakett, miegymás) és indusztriális esküvői képeket akarok: az ifjú pár egy összegraffitizett tűzfal előtt, az ifjú pár a Kökin, egy metrókocsi tetején, az ifjú pár az Akkumulátor diszkont előtt, fasza lesz. 

6 megjegyzés:

  1. Mondjuk ez Sarkkert hiányában nehéz lesz :(

    VálaszTörlés
  2. jézusom, mért? megszűnt? nanemár

    VálaszTörlés
  3. Úgy néz ki, mint valami vietnámos film elhagyott díszlete.
    A szokásos: eladták, asszem a Holdudvar tulaja vette meg, innentől szerintem semmi jót ne várjunk.

    De van Placc meg Pálya, ez utóbbi egészen kiváló hely, bár nincs meg a lepukkant romantikája, az tény.

    VálaszTörlés
  4. ez szörnyű, soha többet nem megyek haza...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Minden Olvasó!

    Molly nem jön haza többé és ennek részben én vagyok az oka, a rossz hír hozója. Engem tessék gyepálni. :)

    VálaszTörlés
  6. elvetted tőlem az álmaim...
    (:hüppög)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.