péntek, március 11, 2011

Feljegyzések a Megpróbáltatások Házából

Önző disznóság, én tudom, de mikor láttam a tévében a japán földrengés képeit, akkor bizony borzongatóan belém nyilallt, hogy milyen szerencsés is vagyok tulajdonképpen. Még akkor is, ha életem történéseinek elég nagy részét hallgatva iszonyodva néz rám a legtöbb ismerősöm.
Erről jut eszembe: a horoszkóp az szerintem bődületes marhaság, de mivel az emberek saját személyiségüket illetően általában a sötétben tapogatóznak, ezért nagylelkűen hagyom nekik, hogy ilyen idegesítő mondatokkal definiálják önmagukat, hogyaszongya egy kosnak hogy mondhatja, hogy várjon? meg hogy olyan bosszúálló vagyok mint egy igazi skorpió...nade.
Nekem egyszer megcsináltak valami hipertudományos horoszkópelemzést (biztos elmeséltem ezt itt már, évek óta ugyanazt lököm, nyilván), voltak benne ezek a házak, hogy Szerelem Háza, meg Gazdagság Háza, meg még mások is, de fogalmam sincs, nem emlékszem és pontokat osztogattak ezekben a házakban, aszerint, hogy mennyi x házhoz kötődő esemény lesz majd az ember életében.
Na most nekem sehol sem volt semmilyen pontom, csak és kizárólag a Megpróbáltatások Házában, de ott baromi sok. Fel is háborodtam és tiltakozásomnak adtam hangot, mire a fiú, aki csinálta az elemzést, azzal próbált csitítgatni, hogy meg is érdemled ennyi életenergiával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.