szerda, február 12, 2014

"Nem az vagyok, akinek hiszel"

Na tessék, eljött a comingoutok ideje. 
Csodálom, hogy valaki nekem is továbbpasszolta ezt a hét dolgos játékot, én az ilyeneket mindig csúnyán elszúrom, de most nem.
Most el fogok mondani magamról hét dolgot, amit még nem tudtok, igen, el.
A szabályokat hadd ne írjam le, szerintem csak az nem ismeri őket, aki ma olvas először blogot.
A továbbadás meg, hááát...annak a hét bloggernek adom tovább, akinek van a betű a nevében, díl?
Szóval, az a helyzet, hogy (:lehalkítja a hangját) én...én...ej, de nehéz ez. 

Szóval én valójában egy francia hermafrodita vagyok, akit egy Trixi nevű féllábú kecske nevelt fel. Nagykorúvá válásom után Loogootee-be költöztem és bankrablásokból tartottam fenn magam, majd egy balul sikerült akcióban megöltem egy biztonsági őrt. Elmenekültem, de hamarosan elfogtak és most egy indianai siralomházban várom sorsom be(ki)teljesülését. Ja, szalvétákat gyűjtök. 

Sose gondoltátok volna, hát nem?