hétfő, október 27, 2014

"baby you can drive my car" vol.67583459234567 aka plattyant

Egyébként el vagyok plattyanva rendesen: ma azon gondolkodtam, hogy talán hagyni kéne a francba a vezetést; persze utoljára két hónapja vezettem, de két hónapja is elég béna voltam, eh. 
Az új oktatóm szerint van egy rakás rögzült hibám, amikkel nagyon nehéz kezdeni valamit és különben is sokkal jobban kéne vezetnem ennyi óra után - egyszóval béna vagyok. 
És igen, tényleg (egyedül Marci biztat, egyébként amikor vele gyakorlok, mindig jobban megy), már sokkal jobbnak kéne lennem, dehát öreg vagyok, meg amúgy se barátaim a gépek, szóval nem tudom. Csak olyan nagy kudarc - és pénzkidobás - volna ha abbahagynám, meg tényleg boldog-boldogtalan vezet, szerintem nemvezetni már kábé olyan, mint a számítógépet nem ismerni vagy nem beszélni angolul, vagy képtelennek lenni a legbutább Nokia telefont kezelni.